Παρασκευή 26 Απριλίου 2013

Επανεκκίνηση των μεγάλων έργων




Οι φιέστες, τα εγκαίνια και οι πανηγυρισμοί της τρικομματικής κυβέρνησης περί επανεκκίνησης των μεγάλων έργων είναι ένα επικοινωνιακό παιχνίδι που αποτελεί πρόκληση για τη χειμαζόμενη κοινωνία.

Κανένα έργο δεν πρόκειται να ξεκινήσει εκτός τηλεοπτικών καμερών, αφού, όπως παραδέχθηκε ο ίδιος ο Υπουργός Ανάπτυξης κ. Χατζηδάκης, ακόμα δεν έχει ολοκληρωθεί η συμφωνία με τις δανείστριες τράπεζες, η απόσυρση των οποίων από τη χρηματοδότηση των Έργων αυτών ήταν και ο βασικός λόγος διακοπής των εργασιών τους. Την μη ολοκλήρωση των σχετικών διαπραγματεύσεων για τις δανειακές συμβάσεις, επικαλείται ο κ. Υπουργός αρνούμενος την ενημέρωση της αρμόδιας κοινοβουλευτικής επιτροπής της Βουλής που έχει ζητήσει ο ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ».

Η μόνη διαπραγμάτευση που έχει τελεσφορήσει είναι η σκανδαλώδης συμφωνία περί «αποζημιώσεων παρελθόντος» στις 4 Κατασκευαστικές Κοινοπραξίες με το ποσό των 353,3 εκατ. συν ένα επιπλέον ποσό της τάξεως των περίπου 50 εκ. ευρώ, που δίδεται ως κόστος επανέναρξης των εργασιών».

Δηλαδή, αφού αποζημιώθηκαν πλήρως οι Κατασκευαστές για τις καθυστερήσεις οι οποίες θεωρήθηκαν ότι βαρύνουν καθ ολοκληρία το Ελληνικό Δημόσιο, θα λάβουν και ένα επί πλέον ποσόν, επειδή διακόπηκαν οι εργασίες λόγω έλλειψης χρηματοδότησης, η ευθύνη της οποίας, όμως, σύμφωνα με τις συμβάσεις, βαρύνει αποκλειστικά τους παραχωρησιούχους».

Ο ΣΥΡΙΖΑ θεωρεί ότι εκτός της διαπραγμάτευσης με τους κατασκευαστές, αναμένεται και η έκβαση των διαπραγματεύσεων με τους παραχωρησιούχους, οι αξιώσεις των οποίων (κυρίως για απώλεια εσόδων) ανέρχονται σε ύψος αρκετών εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ.

Με δεδομένη την πολιτική του Υπουργείου που «δεν αναγνωρίζει ούτε ψήγμα - όχι υπευθυνότητας αλλά ούτε καν συνυπευθυνότητας εκ μέρους της πλευράς των παραχωρησιούχων», ο ΣΥΡΙΖΑ υπογραμμίζει ότι «δεν είμαστε καθόλου αισιόδοξοι για την έκβαση αυτών των διαπραγματεύσεων, παρόλο που όλα αυτά τα χρόνια οι παραχωρησιούχοι συνέχιζαν να εισπράττουν διόδια από έργα τα οποία είχαν «παγώσει» με δικιά τους υπαιτιότητα».

Επισημαίνεται ότι είναι αποκαλυπτικές οι απαντήσεις της κυβέρνησης σε ερωτήσεις βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ, με βάση τις οποίες τα έσοδα των παραχωρησιούχων τα οποία προέρχονται από τη Χρηματοδοτική Συμβολή του Δημοσίου (Χ.Σ.Δ.) και την είσπραξη των διοδίων, υπερβαίνουν σημαντικά το ύψος των εκτελεσθεισών εργασιών στα έργα αυτά.

Ενδεικτικά για τα έργα Ιόνια Οδός, Ολύμπια Οδός, Μαλιακός-Κλειδί:
Σύνολο εκτελεσθεισών εργασιών - 1,548 δις ευρω
Σύνολο εισπραχθέντων εσόδων.(Χ.Σ.Δ.και διόδια) - 1,788 δις ευρω
Καθαρή διαφορά - 240 εκ. ευρω

Ο ΣΥΡΙΖΑ θεωρεί ως αναγκαιότητα την επανέναρξη των εργασιών στους υπόψη οδικούς άξονες, ώστε να μη συνεχίζεται και η προϊούσα απαξίωση των εκτελεσμένων έργων, αλλά σε καμία περίπτωση με οποιοδήποτε τίμημα.

Έτσι, θα πρέπει να απαιτηθεί:

1. Ο καταλογισμός σε βάρος των παραχωρησιούχων όλων των δαπανών που προκύπτουν από την αντισυμβατική τους συμπεριφορά με την επιβολή όλων των προβλεπόμενων κυρώσεων με παράλληλο συμψηφισμό με τις παραπάνω οφειλές, των βάσιμων και αδιαμφισβήτητων απαιτήσεων τους.

2. Ο καταλογισμός στους παραχωρησιούχους της ευθύνης για την αντισυμβατική διακοπή και της εξ αυτής προκύπτουσας σημαντικής δαπάνης για την επανεκκίνηση των έργων.

3. Η άρση των σκανδαλωδών εις βάρος του Δημοσίου ρυθμίσεων που προβλέπουν οι συμβάσεις.

Για τις Αρχές Οργανωτικής Συγκρότησης και Λειτουργίας του ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ




Για τις Αρχές Οργανωτικής Συγκρότησης και Λειτουργίας του ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ
της Τούλας Καλογερά, Αυγή 19/04/2013

Στην πορεία προς το Συνέδριο, που επιτέλους ορίστηκε για αρχές Ιουλίου, έχει ουσιαστικά ανοίξει ένας πολύμορφος διάλογος, στα όργανα - τις οργανώσεις - αλλά και με όλο τον κόσμο της Αριστεράς, με συζητήσεις - άρθρα – ημερίδες,   για την οικονομία, Ε.Ε και ευρωζώνη, κυβέρνηση αριστεράς και συμμαχίες κλπ.
Όμως κανένας διάλογος δεν γίνεται για το εξίσου βασικό ζήτημα της οργανωτικής συγκρότησης και λειτουργίας του ενιαίου κόμματος της αριστεράς. Αλλά σε ένα κόμμα δεν αρκούν μόνο οι διακηρύξεις και τα προγράμματα. Χρειάζεται και η ανάλογη οργανωτική συγκρότηση και λειτουργία, για να υπηρετηθούν αυτοί οι στόχοι, ιδίως όταν απαιτούν την μαζική ανιδιοτελή συμμετοχή και στήριξη, όχι μόνο των μελών, αλλά και της μεγάλης πλειοψηφίας του λαού.
Η Επιτροπή Καταστατικού, που έχει ορισθεί από την Κ.Ε, μέχρι τώρα τουλάχιστον, λειτουργεί «κεκλεισμένων των θυρών» και καμιά ενημέρωση-συζήτηση δεν έχει ανοίξει, ούτε έχουμε δει έστω ένα απλό δημοσίευμα για σκέψεις – απόψεις  μελών της.
Θεωρώ λοιπόν ότι και ο διάλογος αυτός πρέπει να ανοίξει σε όλο το κόμμα ώστε να δοθεί η δυνατότητα να επιρρεάσει το τελικό σχέδιο καταστατικού που θα κατατεθεί, γιατί όπως γνωρίζουμε, συνήθως μετά έχουν παγειωθεί «συναινέσεις» και δεν γίνονται δεκτές ουσιαστικές αλλαγές, όσο ορθές ή και αυτοννόητες να είναι.
Καταθέτω λοιπόν κάποιες κατ’αρχήν σκέψεις και απόψεις, βγαλμένες από την ανάγκη του νέου ενιαίου αλλά και πλουραλιστικού κόμματος της αριστεράς, από συζητήσεις με συντρόφους, αλλά και από την 40χρονη εμπειρία οργανωμένης συμμετοχής μου στην Αριστερά (ΚΝΕ-ΚΚΕ-ΣΥΝ-ΣΥΡΙΖΑ).
1.      Το νέο κόμμα είναι Ενιαίο, Μαζικό και Πλουραλιστικό. Κόμμα της σύγχρονης ριζοσπαστικής, δημοκρατικής, κινηματικής και οικολογικής αριστεράς, όπως περιγράφεται στις αποφάσεις της Πανελλαδικής Συνδιάσκεψης. Ο ΣΥΡΙΖΑ κόμμα των μελών του, πρέπει να στηριχτεί σε ανάλογες αρχές συλλογικής και δημοκρατικής λειτουργίας και ελέγχου. Τα μέλη αποδέχονται τη Διακήρυξη ή τις Θέσεις και το Καταστατικό και συμμετέχουν ισότιμα σε όλες τις διαδικαδίες, με δικαιώματα και υποχρεώσεις. Βέβαια εφόσον μιλάμε για ενιαίο κόμμα δεν θα μπορούν να ανήκουν ταυτόχρονα σε άλλο πολιτικό κόμμα, συλλογικότητα ή φορέα.
2.      Οι διαφορετικές απόψεις και προβληματισμοί, είναι ο πλούτος του ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ και όλοι πρέπει να είμαστε ανοικτοί να ακούμε και να προβληματιζόμαστε, ώστε να συνδιαμορφώνουμε την σωστότερη συλλογική απόφαση. Αυτός πρέπει να είναι ο ρόλος των ιδεολογικοπολιτικών ρευμάτων - τάσεων και γιαυτό πρέπει να εξασφαλίζεται η γνώση και συζήτηση των θέσεων - απόψεών τους σ’όλο το κόμμα πριν την λήψη των αποφάσεων.
3.      Η συγκρότηση-εκλογή των οργάνων που θα αναλάβουν τον σχεδιασμό, την οργάνωση και την υλοποίηση των συλλογικά και δημοκρατικά παρμένων αποφάσεων, δεν μπορεί να γίνεται με κριτήριο πάλι την «άποψη» (δηλ. τασικά), αλλά την πολιτική και οργανωτική ικανότητα, την διαθεσιμότητα, την συνέπεια, την ευθύνη, την ανιδιοτέλεια, την ικανότητα διοίκησης και διαχείρισης, την ενωτική κουλτούρα, την διαλεκτική σκέψη και πρακτική κλπ. Δεν είναι σωστό να εκλέγουμε με βασικό ή και μόνο κριτήριο ότι ο σ. είναι «δικός μας, της τάσης μας», ενώ μπορεί να υπάρχουν άλλοι ικανότεροι. Αυτή η λογική, καταλήγει στην ομαδοποίηση του κόμματος και στην υπερβολή της, στην κομματικοποίηση του δημόσιου τομέα-κράτους, όπως έκαναν χρόνια τώρα η ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ. Αυτή η λογική καταλύει την αξιοκρατία και οδηγεί σε αναποτελεσματικότητα, και γραφειοκρατία. Αυτή η λογική του δημόσιου-λάφυρου έχει οδηγήσει  σε φαινόμενα βολέματος έως και διαφθοράς, στην αρχή της ήσσονος προσπάθειας και τελικά στην απαξίωσή του. Η στάση μας απέναντι σε αυτό το ζήτημα, θα είναι δείγμα γραφής για το πώς θα αντιμετωπίσει η κυβέρνηση της αριστεράς τον ευρύτερο δημόσιο τομέα. Στην κατεύθυνση αυτή πρέπει η εκλογή των οργάνων να γίνεται από ενιαία λίστα αλλά με πολύ μειωμένη σταυροδοσία (20-25%), όχι βέβαια γιατί αυτό δεν μπορεί να μετατραπεί σε «κρυφές λίστες», αλλά γιατί τα μέλη πρέπει να διαπαιδαγωγούνται και να νοιώθουν την ενιαιοποίηση, να απορρίπτουν μηχανισμούς που τους αναγκάζουν να στοιχηθούν θέλοντας και μη, με κάποια λίστα. Αυτό φαίνεται ότι επιθυμεί σήμερα και η πλειοψηφία των μελών, που ανεξάρτητα από καταβολές δεν εντάσσονται σε καμμιά τάση και με την έννοια αυτή, αποτελούν την μεγαλύτερη «τάση των ανένταχτων» μέσα στο ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ, που όμως δεν έχει επεξεργασμένες και ενιαίες θέσεις για όλα όπως έχουν οι τάσεις και γιαυτό δεν μπορεί να έχει και μηχανισμό έκφρασης. Με αυτόν τον τρόπο θα αποκλειστεί και η «διαπραγμάτευση» στην κορυφή μεταξύ των τάσεων, ερήμην της βάσης, από την οποία ζητείται να στοιχηθεί και να εγκρίνει, πολλές φορές με διλημματικό τρόπο.
4.      Αρχές που θα αποκλείουντην γραφειοκρατικοποίηση της όποιας ηγετικής ομάδας και την δημιουργία μηχανισμών, που η πείρα μας δείχνει ότι καταλήγει στην περιχαράκωση και αναπαραγωγή της (παραδείγματα πολλά και από την αριστερά).
Μερικές σκέψεις γιαυτό:
·    Το σύγχρονο αριστερό κόμμα δεν έχει ισόβια στελέχη και ιδίως «επαγγελματικά». Το κομματικό στέλεχος, όπως και ο πολιτικός (αιρετός), για την αριστερά δεν μπορεί να είναι επάγγελμα. Είναι αναγνώριση ικανοτήτων και ανιδιοτελους προσφοράς, που οδηγεί σε αύξηση προσδοκιών και απαιτήσεων.
·    Γιαυτό πρέπει να καθιερωθούν θητείες (2 θητείες ή διάρκεια το πολύ 8 χρόνων) με υποχρεωτική παύση για ισόποσες θητείες, για τα μέλη των οργάνων του κόμματος, όπως και για τους αιρετούς (ευρωβουλευτές, βουλευτές, αυτοδιοίκησης, συνδικάτων – ομοσπονδιών κλπ.) και για στελέχη οργανισμών και δημόσιων φορέων. Για επί πλέον συνεχή θητεία οπουδήποτε να απαιτείται έγκριση με αυξημένη πλειοψηφία του αρμόδιου οργάνου, ενώ για τα κομματικά όργανα να συνδυάζεται και με ελάχιστο ποσοστό ανανέωσής τους.
·    Τα απαραίτητα εκλεγμένα «επαγγελματικά» στελέχη (ορισμένα σαφώς αριθμητικά με βάση ποσοστό επί των μελών ), που θα χρειάζεται να αφήσουν για το διάστημα και μόνο των θητειών τους την επαγγελματική τους απασχόληση, ώστε να ανταπεξέλθουν στα αυξημένα καθήκοντά τους,  θα ορίζονται με απόφαση της Κ.Ε με διαφανείς διαδικασίες και αυξημένη πλειοψηφία. Αυτοί οι σ. κατά συνέπεια θα πληρώνονται από το κόμμα με συγκεκριμένο μισθό και ασφάλιση.
·    Οι απαραίτητοι υπάλληλοι, συνεργάτες, σύμβουλοι, προμηθευτές κλπ.  που βοηθούν τα όργανα, τα στελέχη και τους αιρετούς, επιλέγονται με διαφανείς εσωκομματικές διαδικασίες. Όλοι αυτοί (εφόσον είναι μέλη του κόμματος) δεν θα έχουν το δικαίωμα του εκλέγεσθαι (δηλ, δεν θα μπορούν να είναι υποψήφιοι για κομματικά όργανα ούτε για αιρετές δημόσιες θέσεις) όσο διατηρούν αυτή τη θέση από μετάταξη ή έμμισθη ή έχουν άλλη επαγγελματική σχέση με το κόμμα.
·         Στελέχη που έχουν ορισθεί σε αμοιβόμενες θέσεις  με υπόδειξη ή και απλή συναίνεση του κόμματος, ως σύμβουλοι, διευθυντές, συνεργάτες, σε κρατικές-κυβερνητικές ή και σε θέσεις δημόσιων φορέων ή οργανισμών, ή στην Αυτοδιοίκηση κλπ. φορείς, ομοίως δεν θα έχουν το δικαίωμα του εκλέγεσθαι όσο διατηρούν αυτή τη θέση.
·    Να προβλέπεται η ανακλητότητα των στελεχών (πχ. μετά από επαρκώς δικαιολογημένο αίτημα ορισμένου αριθμού ή ποσοστού οργανώσεων ή μελών) από  το όργανο που συμμετέχει  με αυξημένη πλειοψηφία του.
·    Να προβλεφθούν εσωτερικά δημοψηφίσματα, εκτός από την κατάρτιση του Ευρωψηφοδελτίου που είναι κεκτημένο και για άλλα γενικά ζητήματα, ή Περιφερειακού – Νομαρχιακού ενδιαφέροντος, όταν ζητείται από ορισμένο αριθμό ή ποσοστό οργανώσεων ή μελών, κατά περίπτωση.
·    Τέλος στην συγκρότηση των ψηφοδελτίων για τις Βουλευτικές ή Αυτοδιοικητικές εκλογές, πρέπει να ζητείται να συζητείται και να λαμβάνεται υπ’όψη η πρόταση και η γνώμη των αντίστοιχων οργανώσεων.

Οι φράουλες ανήκουν σε αυτόν που τις μαζεύει




[ … ] Η φράουλα είναι ένα από τα κατεξοχήν προϊόντα που οι οικονομολόγοι ονομάζουν, εντάσεως εργασίας. Με απλά λόγια για το μεγαλύτερο μέρος του κόστους παραγωγής της, ευθύνεται η εργασία που χρειάζεται.

Είναι επίσης ένα ευπαθές προϊόν με πολύ μικρή σεζόν και πολύ συγκεκριμένες κλιματικές προτιμήσεις. Για την ακρίβεια αγαπά τα ηπειρωτικά κλίματα ελαφρώς πιο βόρια της ελλάδας. Και τότε γιατί σκατά η ελλάδα και η ισπανία εξάγουν φράουλες? Μα γιατί βάση του συνθήματος όλα τα φρούτα όλες τις εποχές, η σεζόν της φράουλας στην ελλάδα έρχεται νωρίτερα από τη σεζόν της πραγματικής φράουλας. Α ναι ξέχασα να σας πω. Αν είστε από τη βόρια ελλάδα ή αν έχετε φάει φράουλες της κεντρικής ευρώπης στην εποχή τους, θα ξέρετε ήδη πως η φράουλα μανωλάδας έχει τόση σχέση με φράουλα, όσο η ντομάτα ολλανδίας έχει σχέση με ντομάτα [ … ]

Απόσπασμα από ένα εξαιρετικά ενδιαφέρον κείμενο του Techie Chan(1) με τίτλο «Οι φράουλες ανήκουν σε αυτόν που τις μαζεύει».

Διαβάζοντας το κείμενο έπεσα πάνω σε μια μικρή έρευνα της Λαμπρινής Θωμά στο ‘The press Project’(2) όπου μπορεί κανείς να αποκτήσει μια εικόνα για τις πρακτικές τύπου Μανωλάδας που εφαρμόζονται από τους (πιο πολιτισμένους από εμάς) Ευρωπαίους γείτονες, αλλά και τους υπηκόους της πέραν του Ατλαντικού οπερετικής υπερ-δημοκρατίας …

[ … ] Στην ισχυρή Γερμανία της ανάπτυξης,(3) πάλι, έχουμε περιπτώσεις όπως των Ρουμάνων εργατών που εργάζονταν ως οικοδόμοι σε μεγάλες κατασκευές στην Φρανκφούρτη για ένα (1) ευρώ(4) την ώρα και που ο εργολάβος τους παρακράτησε τα διαβατήρια και τους έβαλε να υπογράψουν ότι εργάζονται ως «αυτοαπασχολούμενοι», δηλαδή χωρίς ασφάλιση ή οποιαδήποτε κάλυψη σε περίπτωση εργατικού ατυχήματος. Δεν πρόκειται για μεμονωμένο περιστατικό ― είναι ο κανόνας για ανειδίκευτους μετανάστες, σε βαθμό που η Γερμανική συνδικαλιστική ομοσπονδία DGB(5) ξεκίνησε πρόσφατα το πρόγραμμα «Δίκαιη κινητικότητα», για να προωθήσει τη δικαιότερη αντιμετώπιση των μεταναστών εργατών.

Δούλος, το Επάγγελμα του Μέλλοντος

Τίποτα από όσα τραγικά είδαμε τις τελευταίες μέρες, και δυστυχώς θα ξαναδούμε, δεν είναι ελληνικό. Είναι η παγκόσμια βάρβαρη όψη του καπιταλισμού. Φαινόμενο της “ελεύθερης αγοράς” των σκλαβωμένων ανθρώπων. Οι δουλειές που κάνουν οι παράνομοι μετανάστες, δεν είναι δουλειές που θα έκανε κάποιος άλλος με τα ίδια χρήματα και τις ίδιες συνθήκες. Είναι δουλειές που δε θέλει κανείς να κάνει, γιατί είναι δουλεία και κανείς ηθελημένα δε γίνεται δούλος (εξαιρείται η κυβέρνηση). Όσο για τη φράουλα, αποτελεί έναν από τους πιο χαρακτηριστικούς τομείς εκμετάλλευσης και σύγχρονης δουλείας(6) παντού, όχι μόνο στην Ελλάδα(7) [ … ]

Απλώς κάνετε κλικ στα links. Αξίζει !

Προσβολή συμβόλων ...


Η ΕΛ.ΑΣ προσήγαγε 69 άτομα και συνέλαβε 6 με την κατηγορία της προσβολής συμβόλων…
Όχι δεν είναι για την εικόνα της φωτογραφίας μετά την προεκλογική συγκέντρωση του κυβερνώντος κόμματος της ΝΔ.
Είναι γιατί αναρτήθηκε η μαυροκόκκινη στα Προπύλαια.


(Η φωτογραφία και το κείμενο -που αναδεικνύουν υπέροχα την ατελείωτη υποκρισία της ελληνικής κυβέρνησης και πολλών Ελλήνων στο θέμα της σημαίας της χώρας μας- είναι από το Indymedia που είναι πάλι σε λειτουργία.)

[ το βρήκα στον πιτσιρίκο ]

Εκτίμηση Εκλογικής Επιρροής

Αναλυτικότερα εδώ.



Πέμπτη 25 Απριλίου 2013

Συλλαλητήριο την Κυριακή 18.30

 
Την Κυριακή (28-4) απάντηση στο πολυνομοσχέδιο-έκτρωμα δίνουν εργαζόμενοι , άνεργοι, νέοι και νέες με το βροντερό παρόν τους στο Σύνταγμα στις 18:30 την ώρα της ψήφισής του. Το συλλαλητήριο (το οποίο διοργανώνει η ΑΔΕΔΥ) πρέπει να αποτελέσει απάντηση ρήξης και ανατροπής στη συγκυβέρνηση, ΝΔ-ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ και στις προσπάθειές τις να περάσει πραξικοπηματικά και με διαδικασίες fast track από τη Βουλή πριν το Πάσχα, το νέο αντιλαϊκό-αντεργατικό πολυνομοσχέδιο!
 
Συγκεκριμένα η μαζική συμμετοχή στο συλλαλητήριο της Κυριακής(25-4) μπορεί και πρέπει να αποτελέσει την παλλαϊκή-πανεργατική απάντηση στις δεσμεύσεις της συγκυβέρνησης προς την τρόικα για 15.000 απολύσεις και την υπαγωγή 25.000 δημοσίων υπαλλήλων σε καθεστώς διαθεσιμότητας, τις συγχωνεύσεις και καταργήσεις δημοσίων υπηρεσιών, καθώς και τη διατήρηση των χαρατσιών και τη συνέχιση της φοροληστείας των χαμηλών εισοδημάτων αλλά και την απαρχή της δημιουργίας ενός μεγάλου παλλαϊκού πανεργατικού μετώπου.
 
Εργάτες, αυτοαπασχολούμενοι, νέοι και γυναίκες, με σταθμό το συλλαλητήριο της Κυριακής και σύνθημα «όχι στις τρόικες εσωτερικού και εξωτερικού -όχι στα μνημόνια της λιτότητας», στέλνουν μήνυμα αντίστασης, απέναντι σε όσους λεηλατούν τις ζωές τους. Ο λαός μπορεί και οφείλει να δυναμώσει τους αγώνες του, μπορεί να γίνει ο ίδιος καθοριστικός παράγοντας και με την παρέμβαση του να φέρει τα «πάνω - κάτω» με την δημιουργία ενός μαζικού παλλαϊκού-πανεργατικού μετώπου ρήξης και ανατροπής.
.

Κατατίθεται σήμερα το νομοσχέδιο σκούπα



Κατατίθεται με διαδικασίες εξπρές στη Βουλή το νομοσχέδιο σκούπα καθώς η Κυβέρνηση αγωνία να περάσει τα νέα μνημονιακά μέτρα για να εξασφαλίσει τη δόση των 8,8 δις - Για συνέχιση της καταστροφικής πολιτικής κάνει λόγο ο ΣΥΡΙΖΑ - ΕΚΜ.

Το πολυνομοσχέδιο που κατατίθεται σήμερα, Πέμπτη, με τη διαδικασία του κατεπείγοντος, περιλαμβάνει 15.000 απολύσεις μονίμων υπαλλήλων από το δημόσιο έως το 2014 και 4.000 έως τα τέλη Ιουνίου. Επίσης, θα περιλαμβάνει διατήρηση του ειδικού έκτακτου τέλους ηλεκτροδοτούμενων επιφανειών για το όλο το 2013 (το περίφημο χαράτσι), που θα συνεχίσει να εισπράττεται μέσω της ΔΕΗ. Ακολούθως, προβλέπεται το ειδικό τέλος να ενοποιηθεί με τον Φόρο Ακίνητης Περιουσίας και μετά να εισπράττεται μέσω των εφοριών.Ετοιμάζουν επίσης ρύθμιση που θα καταργεί την ισχύ των αποφάσεων των δικαστηρίων για προσωρινές διαταγές, με βάση τις οποίες εργάζονται χιλιάδες συμβασιούχοι στο δημόσιο: Απολύουν συμβασιούχους - Προωθείται ρύθμιση-βόμβα για κατάργηση προσωρινών δικαστικών διαταγών. Ο ΣΥΡΙΖΑ - ΕΚΜ σχολιάζει πώς ο υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης καταργεί όσα ο ίδιος δίδαξε στο Πανεπιστήμιο: ΣΥΡΙΖΑ - ΕΚΜ: Ο Μανιτάκης καταργεί αυτά που ο ίδιος δίδαξε στο Πανεπιστήμιο. Όπως μετέδωσε το ΑΜΠΕ, επικαλούμενο στενούς συνεργάτες του υπουργού Δικαιοσύνης, ο κ. Ρουπακιώτης δεν προτίθεται να συνυπογράψει την εν λόγω ρύθμιση: «Όχι» Ρουπακιώτη στην «πραξικοπηματική» ρύθμιση Μανιτάκη για τους συμβασιούχους.
.