Πέμπτη 13 Δεκεμβρίου 2012

Αιώνας εμπορίου (Τάσος Λειβαδίτης)


Αιώνας εμπορίουH προσφορά κι η ζήτηση ρυθμίζουνε την κοινωνία
έλεγε ο μεγάλος αδερφός μου Mαρξ. Ένα μικρό, ανήθικο
εμπόριο
κάθε χειρονομία, κάθε λέξη, κι η πιο κρυφή σου σκέψη ακόμα,
μεγάλα λόγια στις γωνιές των δρόμων, οι ρήτορες σαν τους
λαχειοπώλες
διαφημίζοντας όνειρα για μελλοντικές κληρώσεις
τα αισθήματα στο Xρηματιστήριο, στα λογιστικά βιβλία
δούναι και λαβείν, πίστωση, χρέωση,
ισολογισμοί, εκπρόθεσμες συναλλαγματικές, μετοχές,
χρεώγραφα
κι ας κλαίει αυτή η γυναίκα στο δρόμο, τί σημασία έχει;
«ζούμε σε μια μεγάλη εποχή», οι παπαγάλοι δεν κάνουν
ποτέ απεργία
μικροί, ανάπηροι μισθοί αγορασμένοι με νεκρές
περηφάνειες
γνώση αβέβαιη, πληρωμένη μ’ όλη τη βέβαιη νιότη σου,
βρέχει νομίσματα, οι άνθρωποι τρέχουν σαν τρελοί να τα
μαζέψουν
νομίσματα όλων των εποχών, ελληνικά, ρωμαϊκά, της Bαβυλώνας,
δολάρια ασημένια
η βροχή είναι πυκνή, ανελέητη, πολλοί σκοτώνονται
πλανόδιοι έμποροι αγοράζουνε τα πτώματα ― θα χρειαστούν
μεθαύριο
σαν ανεξόφλητες αποδείξεις της «μεγάλης μας εποχής»,
κι αυτούς τους λίγους στίχους χρειάστηκε ένα ολόκληρο
θησαυροφυλάκιο πόνου, για να τους αποσπάσω
απ’ τη φιλάργυρη αιωνιότητα, σαν τοκογλύφοι οι μέρες μας
μάς κλέβουν τη ζωή, τί ζέστη, θε μου, κι όμως βρέχει,
τί καιρός, μα δε θα μου τη σκάσετε εμένα, κύριοι,
είμαι ιδιοφυία στο είδος σας, πίστωση, χρέωση,
ο Pοκφέλλερ άρχισε
πουλώντας καρφίτσες. Θα χτίσω, λοιπόν, κι εγώ ένα μεγάλο
προστατευτικό σπίτι
με τις πέτρες που μου ρίξατε
σ’ όλη τη ζωή μου.

Δευτέρα 10 Δεκεμβρίου 2012

ενημέρωση από την Γραμματεία της τοπικής οργάνωσης ΣΥΡΙΖΑ ΕΚΜ Αγ. Παρασκευής

Συνεδρίασε στις 8-12-12 σε πλήρη απαρτία η Γραμματεία που εκλέχτηκε στις 24-11-12
Μετά από ανταλλαγή απόψεων και συζήτηση αποφασίστηκαν ομόφωνα τα παρακάτω:
  • Γραμματέας-συντονίστρια ανέλαβε η σ. Τούλα Καλογερά
  • Έγινε ένας γεωγραφικός χωρισμός της οργάνωσης σε 4 τμήματα, με καταμερισμό σε όλα τα μέλη της Γραμματείας, με στόχο να ενισχυθεί η επαφή μας με τα προβλήματα της κάθε γειτονιάς, τους κατοίκους, τα κινήματα και τους φορείς που δραστηριοποιούνται εκεί. 
  • Οι σ/φοι και σ/σες κάθε τμήματος, εκτός την ευθύνη της εν γένει παρουσίας της οργάνωσης και του κόμματος στην περιοχή τους (πολιτική-οργανωτική δράση, ενημέρωση-προπαγάνδιση-κινητοποίηση κλπ) θα πρέπει να συνέρχονται κατά διαστήματα  και να αναλαμβάνουν δράση σε φορείς-κινήματα για διάφορα τοπικά ή και γενικότερα προβλήματα της περιοχής τους. Στόχος πρέπει να είναι κάθε τμήμα να γνωρίζει και να παρεμβαίνει σε οτιδήποτε "κινείται" στο χώρο του.  

  1. Άμεση σύγκληση (την Τρίτη 18-12-12) Ανοικτής ολομέλειας της οργάνωσης, στις 7μμ   στο 3ο Γυμνάσιο Κοντόπευκου (πίσω από τον Άγ. Δημήτριο) με θέματα : α)την πολιτική συζήτηση για τις αποφάσεις της Συνδιάσκεψης και β) την οργάνωση πολιτικών δράσεων (πχ. εξόρμηση ενημέρωσης για πολιτική συγκυρία, στόχους ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ, αναγκαιότητα οργάνωσης για  Ανατροπή κλπ), όπου θα συνεχιστούν οι εγγραφές νέων μελών. (Υπενθυμίζουμε ότι, οι εγγραφές γίνονται αυτοπροσώπως, γιαυτό όσοι σ/φοι ή σ/σες παίρνουν αιτήματα για εγγραφή χειρόγραφα ή ηλεκτρονικά, να καλούν αυτά τα υποψήφια μέλη στην αμέσως επόμενη μάζωξη της οργάνωσης, είτε είναι συνέλευση ή συνεδρίαση τμήματος, μέχρι τουλάχιστον να λειτουργήσουν τα γραφεία)
  2. Την οργάνωση από Γενάρη Ανοικτών συζητήσεων για θέματα που μας έχουμε αποφασίσει σε προηγούμενες συνελεύσεις, όπως,  οι δομές κοινωνικής αλληλεγγύης και το μεταναστευτικό.
Τούλα Καλογερά.

Λαϊκιστικός και τεχνοκρατικός λόγος στις παρυφές της Αριστεράς


Λαϊκιστικός και τεχνοκρατικός λόγος στις παρυφές της Αριστεράς  
(αναδημοσίευση από την ΑΥΓΗ της Κυριακής)
της Λινας Θεοδωρου και του Φανη Παπαγεωργιου

Ο πολιτικός λόγος, στην περίοδο της οικονομικής και πολιτικής κρίσης, εμφανίζεται συχνά με τη
μορφή ενός διπόλου: σχηματικά, στο ένα άκρο τίθεται ο λαϊκισμός και στο άλλο ο «ορθός λόγος» και
ο τεχνοκρατισμός. Θεωρούμε ότι και οι δύο παραπάνω προσεγγίσεις έχουν κοινές μεθοδολογικές
αφετηρίες και πολιτικές απολήξεις. Ας τις δούμε, σε αδρές γραμμές.
Από τη μία, ο λαϊκισμός μπορεί να αναχθεί σε ένα σχήμα που λέει «ο λαός ξέρει» και αυταξιακά έχει
εγγεγραμμένη την έννοια της δημοκρατίας και της δικαιοσύνης, μιλώντας από τον λαό για τον λαό,
καταλήγοντας να εμφανίζεται, χονδροειδώς, ως λαϊκό αίσθημα. Αυτός ο πολιτικός λόγος εκφράζεται
προνομιακά από τους Ανεξάρτητους Έλληνες, αλλά και τμήματα της Αριστεράς, έχει στοιχεία
αντιιμπεριαλισμού, συνεχείς αναφορές στο έθνος και ομοιότητες με τον λόγο του ΠΑΣΟΚ του 1980.
Βέβαια, ας σημειωθεί ότι υπάρχουν πολλές εκδοχές λαϊκισμού· ορίζοντας τον λαϊκισμό με αυτό το
σχήμα τον τοποθετούμε σε αντιδιαστολή με την έννοια του αριστερού λαϊκισμού όπως έχει αναλυθεί
μεταξύ άλλων, λ.χ., από τον Νικόλα Σεβαστάκη: «Από την άλλη, η λαϊκή έκκληση της Αριστεράς
φέρει μαζί της κάτι ουσιωδώς αντιδημαγωγικό και “διανοητικό” μαζί της. Εμπεριέχει δηλαδή μια
ηθική και πολιτισμική απαίτηση, το κάλεσμα για απομάκρυνση του λαού από τις αυθόρμητες
δοξασίες, από την αυτονόητη “λαϊκή ιδεολογία”» (N. Σεβαστάκης, «Το πιο δύσκολο στοίχημα.
Σκέψεις με αφορμή τις γαλλικές εκλογές», «Ενθέματα», Η Αυγή, 29.4.2012).
Από την άλλη, ο «ορθός λόγος» --συχνά με τη μορφή του τεχνοκρατισμού--υπονοεί ότι ο λαός δεν
ξέρει τι είναι καλό γι’ αυτόν και πρέπει κάποιοι άλλοι να μιλήσουν για τον ίδιο και τα πραγματικά
συμφέροντά του. Κεντρικά εργαλεία, εδώ, η έννοια των μεταρρυθμίσεων και η «μυωπία» (όρος με τον
οποίο οι κυρίαρχοι αναλυτές περιγράφουν την τάση του λαού να βλέπει μόνο το βραχυπρόθεσμο
συμφέρον του, αγνοώντας το μακροπρόθεσμο). Εκτός από την τρικομματική κυβέρνηση, αυτή την
οπτική τείνουν να υιοθετήσουν και τμήματα της Αριστεράς, κυρίως με το σκεπτικό ότι βρισκόμαστε
εν μέσω οικονομικής κρίσης, αλλά και με το σκεπτικό ότι, αφού εγκαλούμαστε σε τέτοια ερωτήματα,
πρέπει να έχουμε έτοιμες απαντήσεις.
Θεωρούμε ότι και οι δύο προσεγγίσεις δομούνται πάνω σε μια στατική αντίληψη για την κοινωνία και
τοn λαό: παρά τις πιθανές αντιφάσεις, ο λαός γίνεται αντιληπτός με όρους ομοιογένειας και
στατικότητας. Και στις δύο, έχουμε μια από τα πριν γνωστή λαϊκή βούληση, δεδομένη, που
εμφανίζεται ως εταίρος στην κοινωνική κίνηση, σχετικά αμετάβλητη, η οποία σε καμία περίπτωση δεν
μπορεί να γίνει μοχλός κοινωνικής μεταβολής, αλλά απλώς ενσωματώνει μεταβολές στο κοινωνικό
πεδίο.
Ειδικότερα, στο πλαίσιο του συντηρητικού λαϊκισμού, ο λαός εμφανίζεται με όρους μεσσία και
τιμωρού (βλ., λ.χ., τις δηλώσεις Στ. Παναγούλη) που θα διώξει την τρόικα-κατακτητή και θα σώσει
τους Έλληνες και τις Ελληνίδες, εξασφαλίζοντας το μέλλον των παιδιών τους. Στο ίδιο πλαίσιο, ο
πολιτικός λόγος δεν πρέπει να αμφισβητεί τις υποτιθέμενες αξίες των Ελλήνων -- είτε αυτές
εκφράζονται στην υπόθεση των οροθετικών είτε στο ζήτημα της οικονομικής κρίσης, που θα κάνει τα
παιδιά μας ομοφυλόφιλους και θα αφήσει τα κορίτσια μας ανύπαντρα (βλ. δηλώσεις Μιχελογιαννάκη).
Από την άλλη, στο τεχνοκρατικό σχήμα, ο νεοφιλελεύθερος τεχνοκράτης --ή ο ριζοσπάστης
ετερόδοξος-- τραπεζίτης εμφανίζεται ως από μηχανής θεός, που θα σώσει την Ελλάδα και τον
ελληνικό λαό, μέσω του σωστού μείγματος δημοσίων οικονομικών.
Η πρώτη εκδοχή συσκοτίζει τα πολιτικά υποκείμενα και εμφανίζει αυτόκλητους εκφραστές της λαϊκής
βούλησης, μεταθέτοντας σε έναν απώτερο χρόνο το πώς αυτός ο «κυρίαρχος» λαός μπορεί να έρθει
στο προσκήνιο, με ποιους τρόπους μπορεί να αποκτήσει κομβικό ρόλο στην πολιτική διαμάχη αλλά
και με ποιες ουσιαστικές διαδικασίες. Η δεύτερη εκδοχή, ανάλογα με το πολιτικό υποκείμενο που την
εκφράζει, εμφανίζει την οικονομία --πλήρως ή, έστω, επαρκώς-- αυτονομημένη από το κοινωνικό και
το πολιτικό, κατά συνέπεια υπονοείται ότι διαρθρωτικές αλλαγές στην οικονομία επικαθορίζουν το
όλο. Παράλληλα, και οι δύο εκδοχές ενθαρρύνουν μια αυξημένη αναφορά στο έθνος και την πατρίδα,
έννοιες που παραπέμπουν στην αφηρημένη ενότητα και αδιαιρετότητα του συγκεκριμένου σώματος
υποκειμένων. Και οι δύο βασίζονται σε στερεότυπα, τα οποία σκόπιμα αναπαράγουν, εμμένοντας σε
ιστορικές αναλογίες, προκειμένου να κάνουν τον λόγο τους ηγεμονικό.
Οι «τεμπέληδες Έλληνες», το «ελληνικό DNA» και η «ελληνική ψυχή» που αντιστέκεται ανέκαθεν
στους «ξένους» είναι μερικά τέτοια στερεότυπα. Έτσι, οι αναφορές στις ιστορικές αναλογίες του
(νέου) ΕΑΜ μπορεί να οδηγούν στο κάψιμο ναζιστικών σημαιών κατά τις διαδηλώσεις εναντίον της
άφιξης Μέρκελ. Ειδικά ο λαϊκίστικος λόγος είναι ηθικοπλαστικός, εμφανίζοντας διχοτομικά καλούς
και κακούς, καλούς πατριώτες και κακούς ξένους κ.ο.κ. Από την άλλη, ο «ορθός λόγος» που
εμφανίζεται στην έντονα ηθικοπλαστική ρητορική του ΚΚΕ επικαλείται το ότι δεν είμαστε έτοιμοι να
κυβερνήσουμε· ενέχει μια αφηρημένη έγκληση στην τιμιότητα και την ειλικρίνεια απέναντι στον
κόσμο της Αριστεράς, δημιουργώντας μια συνεχή ματαίωση για ένα απώτερο μέλλον ετοιμότητας.
Στο πολιτικό λόγο που πρέπει να διαμορφώσει και να αρθρώσει η δική μας Αριστερά θεωρούμε ότι οι
δύο αυτές όψεις του πολιτικού λόγου δεν χωράνε· θεωρούμε μάλιστα ότι, για τους δικούς της λόγους
η καθεμιά, συρρικνώνει την έννοια της δημοκρατίας, εμφανίζοντάς την η μεν πρώτη ως αυτονόητη και
εγγενή στον λαό και η άλλη ως ήσσονος σημασίας. Αντίθετα, στον δικό μας λόγο η δημοκρατία
πρέπει να είναι ζητούμενο κάθε στιγμή και σε κάθε έκφανση του πολιτικού.
Η πολιτική δεν μπορεί να συρρικνώνεται στο ποιος/α θα καταφέρει να πει το καλύτερο τσιτάτο, ή
ποιος/α θα καταφέρει να διατυπώσει το πιο επεξηγηματικό απλουστευτικό σχήμα που γίνεται
κατανοητό από τον λαό. Πιστεύουμε, μάλιστα, ότι μέσω μιας τέτοιας αντίληψης για την πολιτική και
τη δημοκρατία στρώνεται, εν τέλει, ο δρόμος για την Χρυσή Αυγή, η οποία αναμφίβολα υπερέχει σε
ικανότητα να εμφανίζει καλούς και κακούς, τιμωρούς και στερεότυπα, μετατρέποντας την πολιτική
ένα συνονθύλευμα απλουστευτικών σχημάτων.
Αντίθετα, η κεντρική πολιτική εκφώνηση του ΣΥΡΙΖΑ πρέπει να συνδέεται με τη μαγιά των
συζητήσεων της κάθε συνέλευσης, δημιουργώντας ιμάντες δημοκρατίας και λαϊκής συμμετοχής, να
διαπαιδαγωγεί με βάση τις αριστερές αξίες και την κριτική σκέψη, και να διαπαιδαγωγείται από την
καθημερινότητα και τις ανάγκες των εργαζόμενων. Πρέπει, ακόμα, να εκφέρει λόγο αντιδημαγωγικό
και σκεπτόμενο, να προτάσσει ένα θετικό όραμα για όλους τους εργαζόμενους, να υπερβαίνει το
καταναλωτικό πρότυπο, διαμορφώνοντας μια κουλτούρα αλληλεγγύης και συμμετοχής, των
συνεταιρισμών, της απο-εμπορευματοποίησης, της ολιγαρκούς αφθονίας, χωρίς τον φόβο της
«απογοήτευσης των μαζών» -- παράμετροι, όλες αυτές, που αναγκαστικά προϋποθέτουν και μια άλλη
αντίληψη για το περιβάλλον. Δεν είναι υπερβολικό να πούμε ότι, στο επίπεδο του κοινωνικού,
απαιτείται μια ριζική επαναθεμελίωση του κοινωνικού κράτους.
Τέλος, ως βασικός άξονας της ανάλυσης και της δράσης μας, δεν μπορεί να απουσιάζει το πεδίο της
δόμησης των φύλων και της σεξουαλικότητας. Ιδίως σε μια συγκυρία που οι εκδοχές του κυρίαρχου
λόγου αξιώνουν να επαναδιαπραγματευθούν τα πεδία αυτά και να εκμεταλλευτούν τις υπάρχουσες
συντηρητικές δομές της ελληνικής κοινωνίας. Γιατί είναι εμφανής πλέον η επιστράτευση ενός
νεοσυντηρητισμού, που αποπειράται να αποτελέσει συγκολλητικό ιστό, την εποχή της διάρρηξης της
κοινωνικής συνοχής, και διοχέτευσης της εκμετάλλευσης.
Η δική μας Αριστερά οφείλει να «εγκαλεί» και να αναδεικνύει τα νέα αριστερά κινήματα, να
υποστασιοποιεί τις ομάδες που βρίσκονται εντός αυτών των κινημάτων, με εργαλείο την ανάλυση για
τις κοινωνικές τάξεις, ανεξαρτήτως από το αν τα κινήματα αυτά είναι μειοψηφικά μια δεδομένη
στιγμή, να κυκλώνει το πραγματικό. Οφείλει να πάρει αποστάσεις από όλες τις όψεις του πατριωτικού
λόγου και να επερωτά τον εαυτό της ως αυθεντικό εκφραστή των συμφερόντων των εργαζόμενων
τάξεων. Άλλωστε, ενάντια στα απλουστευτικά σχήματα, μπορούμε να αντιπαραθέσουμε την τομή και
την ασυνέχεια στην κοινωνική κίνηση.
[Σχόλια και συζήτηση για το άρθρο στο ιστολόγιο των Ενθεμάτων]
Η Λίνα Θεοδώρου και ο Φάνης Παπαγεωργίου είναι μεταπτυχιακοί φοιτητές, μέλη στους Νέους/Νέες
ΣΥΡΙΖΑ

Παρασκευή 7 Δεκεμβρίου 2012

Πρωτιά του ΣΥΡΙΖΑ σε δύο δημοσκοπήσεις! | Left.gr

Πρωτιά του ΣΥΡΙΖΑ σε δύο δημοσκοπήσεις! | Left.gr

scripta manet..δεν είμαι χρυσόψαρο!


Κυριακή 28 Δεκέμβρη 2008
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελ. /24     
ΕΝΘΕΤΗ ΕΚΔΟΣΗ: "7 ΜΕΡΕΣ ΜΑΖΙ"
ΔΙΗΓΗΜΑ
Το λάθος τηλεφώνημα ενός φονιά
Κ. ΓΡΗΓΟΡΙΑΔΗΣ
Ακου με προσεχτικά φίλε, χωρίς να με διακόψεις.
Ξέρω πως έχεις βοηθήσει πολλούς ανώνυμους ν' ακουστεί η φωνή τους, γι' αυτό σε παίρνω κι εγώ.
Ελπίζω να φερθείς και σε μένα όπως στους άλλους.
Λοιπόν, ναι του την άναψα!
Και δεν το μετανιώνω, να το ξέρεις, μόνο που άλλον νόμιζα ότι βαρούσα, αν και καλά να πάθει το κωλόπαιδο, το πλουσιόπαιδο που γύρευε να κάνει πλάκα σε μας, που μας έβριζε κωλόμπατσους και τα τέτοια...
Κι όλοι εσείς που ουρλιάζετε τώρα στα κανάλια και μυξοκλαίτε, δεν ξέρετε τίποτα ή ξέρετε και κάνετε τον παλαβό. Λένε λοιπόν κάποιοι από σας πως έπρεπε να πάω σε ψυχίατρο αφού ήμουνα λέει με σπασμένα νεύρα, ή να φύγω από την Αστυνομία και να μην κρατάω όπλο και άλλα τέτοια... Τόσα ξέρουν οι κοπρίτες, οι καναλάκηδες και όλοι οι βολεμένοι. Μόνο εκείνη η καριόλα η Λιάνα σα να μου φάνηκε πως το πλησίασε το θέμα, λέγοντας πως μ' έχουνε καρφωμένο δέκα χρόνια στα Εξάρχεια! Εχει τις πληροφορίες της αυτή, όπως όλοι στο σινάφι σας, μόνο που τις χρησιμοποιείτε όπως και όταν σας βολεύει...
Νομίζω λοιπόν πως ακούω τους αραχτούς όλους στους καναπέδες να λένε, «δηλαδή δεν πρέπει όλοι να περνούν από ψυχίατρο;» και άλλες τέτοιες μαλακίες. Οπως ας πούμε, περνάνε από ψυχίατρο οι γιατροί, οι δικαστές και τόσοι άλλοι που σε σφάζουν ή σε ξεφτιλίζουν όταν σε πετυχαίνουν στο «γήπεδό» τους, τα νοσοκομεία και τα δικαστήρια δηλαδή. Δηλαδή, πόσοι σε υπεύθυνες θέσεις περνάνε από ψυχίατρο κανονικά και μετά από κάποια διαστήματα στην υπηρεσία; Δεν μπορεί να είσαι ή να φαίνεσαι καλά και ξαφνικά κάτι να στη βαρέσει; Να σε κερατώνει η γυναίκα σου ας πούμε ή κάτι άλλο σοβαρότερο ή να σε κάψει η καθημερινή υπηρεσία, ειδικά αν δε σου δίνουν άδεια, δεν πας διακοπές γιατί πότε το ένα πότε το άλλο, η υπηρεσία θεωρεί πως πρέπει να ανακαλέσει τις άδειες και όλα τα σχετικά; Για να μη σου θυμίσω πως οι τελευταίοι που μπορούν να εξετάσουν και να κρίνουν αν είσαι ψυχικά εντάξει είναι οι ψυχίατροι, έτσι δε λένε; Και να μη σου θυμίσω πόσοι πολιτικοί αποδείχτηκε πως ήταν βαρεμένοι και σε άλλη περίπτωση θα τους είχανε δεμένους, όχι αμολητούς να κυβερνάνε τον κοσμάκη, ούτε να σου θυμίσω πόσοι στρατιωτικοί που δίνουν διαταγές στα παιδάκια είναι για τα σίδερα, άσε που... αλλά τι να πρωτοπείς...
Λοιπόν, εγώ, είν' αλήθεια πως υπηρετώ κοντά δέκα χρόνια εκεί, που λέει η έτσι. Το προσπάθησα τρεις φορές μετά τα τρία πρώτα χρόνια να την κάνω με μετάθεση, έπιασα διάφορους, παρακάλεσα αλλά τίποτα! Δεν είχα βλέπεις βύσμα, άσε που είχα και τη φωλιά μου λερωμένη από την αρχή. Υστερα τα παράτησα και κάπου μάλλον βολεύτηκα, έμαθα τη «δουλειά», έμαθα να λουφάρω και κοίταξα να στήσω κι εγώ μια οικογένεια που μέχρι τότε είχα στερηθεί. Αλλά ησυχία δεν είχαμε ποτέ. Πότε ο ένας πότε ο άλλος είμαστε οι μόνιμοι στόχοι. Οι πολιτικοί και οι διάφοροι κομπιναδόροι κάνουν τις αρπαχτές τους κι εμείς γινόμαστε σάκοι του μποξ - «γι' αυτό πληρώνεστε ρεμάλια!» φωνάζει συχνά ο διοικητής, ενώ οι υψηλά ιστάμενοι είναι πιο ευγενείς αλλά και πιο σκληροί. «Κυρίους» μας προσφωνούν αλλά στάζουνε φαρμάκι και μας στέλνουν στο στόμα του λύκου.
Ξέρεις πόσες φορές πήγαν να με κάψουν σαν λαμπάδα αυτά τα κωλόπαιδα, οι φονιάδες οι κουκούλες; Ξέρεις με τι τέχνη φτιάχνουν και πετάνε τις μολότοφ; Πάνω στη μαρκίζα τις αμολάνε κάτω από κει που καθόμαστε να προστατευτούμε, κι έρχεται η φωτιά και σε λούζει... τρεις φορές με έχουνε κάψει και τη γλίτωσα με μέτρια εγκαύματα σε όλο το σώμα. Ξέρεις εσύ που με δείχνεις με το δάχτυλο, ξέρεις πόσες φορές γύρισα στο σπίτι με τα αίματα και το δέρμα μου καμένο και με ρωτούσαν τα παιδιά μου τι έπαθα και κρυβόμουνα για να μη με δουν καμένο και κλαίγανε;
Ενα κομμάτι ψωμί έβγαζα κι εγώ, το παιδί της παραδουλεύτρας από το χωριό, με τον πατέρα χαμένο στο πιοτό, να γυρίζει στο σπίτι και να τσακίζει στα χαστούκια κι εμένα και τη μάνα μου γιατί δεν του άρεσε πότε το ένα πότε το άλλο...
Και πώς βρέθηκα στο Σώμα δε θα το αναλύσω, αν και ξέρω πως όλοι ξέρετε πάνω - κάτω με ποιο τρόπο μας χώνουν στο τσουβάλι, όπως τα φίδια που τα αμολάνε μετά - μας αμολάνε δηλαδή, γιατί να μην το ομολογήσω; - μας στέλνουνε καταπάνω στον κοσμάκη. Λεπτομέρειες δεν τολμάω να σου πως, πάντως εκείνο το βράδυ αφού με σύρανε με κλοτσιές και μπουνιές στην Ασφάλεια, με μούρη πρησμένη και αίματα να τρέχουν από τα χείλια και τη σπασμένη μύτη - όλα για μια μηχανή που είχα κλέψει από το πάρκινγκ, κάναμε απίθανες κόντρες τότε, τι άλλο να κάναμε, πεταμένοι απ' όλους, μάνα, πατέρα, χωρίς φράγκο στην τσέπη, από το σχολείο τρεις αποβολές και στο τέλος έπρεπε ν' αλλάξω σχολείο, και τι να το κάνω το σχολείο; - αφού λοιπόν με αφήσανε χωρίς φαΐ και νερό τρεις μέρες, μου είπαν: «ή δέκα χρόνια μέσα ή στην Αστυνομία και θα κάνεις ό,τι σου λέμε, γκέγκε μάγκα;». Διάλεξα τα σίγουρο ψωμί και να μας, δέκα χρόνια στη σφηκοφωλιά, στα Εξάρχεια με όλο εκείνο το αληταριό, που τους ήξερα και από τη μια και από την άλλη - και ανάμεσά τους κάμποσους παραστρατημένους. Μήπως ξέρεις φίλε τι ρόλο παίζουν πολλοί από αυτούς; Δικοί μας είναι, τι δικοί μας δηλαδή, της Ασφάλειας είναι και από κει παίρνουν οδηγίες, πότε θα την ανάψουν τη μια ή την άλλη φωτιά εδώ κι εκεί! Για πες μου εσύ που είσαι έξυπνος και σπουδαγμένος, γιατί δε χτυπάνε κανένα στόχο πλουτοκρατίας, κανέναν με γιοτ, με αυτοκίνητα ακριβά και τεράστιες περιουσίες; Γιατί χτυπάνε τον μεροκαματιάρη με το μαγαζάκι, τον περιπτερά και άλλους ανυπεράσπιστους; Δειλά πραχτοράκια της μαύρης συμφοράς είναι, πεμπτοφαλαγγίτες τους έλεγε ο μόνος σοβαρός και τίμιος άνθρωπος που γνώρισα στη ζωή μου, ένας δικηγόρος που έλεγε πως είναι με το ΚΚΕ, αλλά είναι έξω και απ' αυτό γιατί θέλει λέει να είναι ανεξάρτητος.
Λοιπόν, τον φουκαρά το μικρό τον έφαγα.
Είχα φτάσει στο αμήν, και πώς φτάνει κανείς στο αμήν δε θα στο αναλύσω, πάντως είχα μπουχτίσει. Με βρίζανε τα κωλόπαιδα, με είχαν βρίσει τουλάχιστον άλλες πενήντα φορές την ίδια μέρα, βρίζανε τη μάνα μου - «γαμώ το μ... που σε πέταγε» μου είχε φωνάξει ένα καθίκι το ίδιο απόγευμα - και είχα φτάσει ως το λαιμό - σου είπα ότι η μάνα μου ήταν παραδουλεύτρα, τίποτε άλλο δε σου λέω. Κάτι αυτές οι βρισιές, κάτι οι σπόντες του αστυνόμου την προηγουμένη «δεν κάνετε για τη δουλειά για την οποία προσληφθήκατε, και πλησιάζει η λήξη ή ανανέωση της σύμβασής σας και πρέπει να αποδείξετε πως αξίζετε το ψωμί που τρώτε...» και άλλα τέτοια.
Ξέρεις πώς είναι να έχεις το σιδερικό στη θήκη και να σε βλαστημάνε και να σου πετάνε μπουκάλια που μπορεί να είναι και μολότοφ; Οχι φίλε, δεν ξέρεις, και να μην αξιωθείς να μάθεις, στο λέω εγώ, ο γιος της πλύστρας που θέλησα να ζήσω έξω στην κοινωνία και με στολή εξουσίας και όχι στη φυλακή.
Τον σημάδεψα και πρώτη φορά το χέρι μου δεν έτρεμε. Γιατί πρώτη φορά δεν είχα πιει πριν βγω περιπολία - στο λέω κι αυτό και να μείνει μεταξύ μας: αν κρατήθηκα τόσα χρόνια και δε σκότωσα, είναι που έπινα μισό μπουκάλι ουίσκι πριν βγούμε περίπολο και έτσι ό,τι κι αν άκουγα για τη μάνα μου και το αντριλίκι μου το πέρναγα ντούκου - έχω ακούσει πως άμα μεθύσεις βγαίνει ο πραγματικός εαυτός σου κι εγώ είμαι καλό παιδί στο βάθος και όλοι στην υπηρεσία το ξέρουν και μ' αγαπάνε, αλλά και με εκμεταλλεύονται. Και δε θα σου πω τι καλοσύνες έχω κάνει εγώ στη ζωή μου, γιατί θα με περάσεις ή για παινεψιάρη ή για μαλάκα. Μέσα στο πιοτό κατάλαβα σιγά σιγά και τον πατέρα μου, που δεν ήταν κακός άνθρωπος έστω κι αν μεθώντας έβγαινε η κακή του πλευρά. Να σου πω κάτι; Αποτυχημένος σε όλα ήτανε, γι' αυτό έπινε. Οπως κι εγώ δηλαδή: Τι πέτυχα στη ζωή μου; Τίποτα! Ενας μπάτσος έγινα κι αυτό από σπόντα, όπως σου είπα, και μάλιστα χωρίς καν μόνιμη σύμβαση. Και να 'ρχονται αυτά τα κωλόπαιδα, που δεν έχουν δουλέψει στη ζωή τους, που δεν ξέρουν τι θα πει βάρδια και ξενύχτι, τι πάει να πει μεροκάματο και τι σφαλιάρα κάθε είδους από το αφεντικό και να σου ρίχνονται μετά από δώδεκα ώρες ορθοστασία στις γωνίες ή στις εισόδους τραπεζών, να 'ρχονται και να σε βρίζουν και να σου πετάνε ό,τι βρουν στο δρόμο. Και να σου πω κάτι άλλο; Πόσοι από αυτά τα κωλόπαιδα είναι εργαζόμενοι των 700 ευρώ που λένε και ξαναλένε; Να σου πω εγώ; Κανένας! 'Η κάτι πρεζόνια είναι ή κάτι τύποι από τα βόρια προάστια που βαριούνται στη σιγουριά του σπιτιού ή τα πραχτοράκια, οι πεμπτοφαλαγγίτες που λέγαμε πριν. Ποιος μεροκαματιάρης προλαβαίνει να βγει στους δρόμους, πόσοι από τους αναγκεμένους έχουν τέτοιες πολυτέλειες; Εντάξει, είμαι απόλυτος θα μου πεις, αλλά αυτό δεν αλλάζει την ουσία αυτού που λέω.
Λοιπόν, για να τελειώνω γιατί σε ζάλισα: το έκανα!
Πριν, σου έλεγα πως τον σημάδεψα και έτσι έγινε, όπως ήμουνα με το αίμα στο κεφάλι. Ομως, φίλε, πρέπει να σου πω πως δε θυμάμαι αν εκείνη τη στιγμή που πάτησα τη σκανδάλη, σημάδευα ακόμη τον πιτσιρικά ή το χέρι μου είχε κατέβει. Και μη νομίσεις πως πάω να πω ότι δεν το 'κανα, αφού ξέρω ότι εσύ δε θα με δώσεις. Απλά, δε θυμάμαι γιατί το μυαλό μου έχει σκεπαστεί από μια θολούρα και έχω χάσει εκείνες τις στιγμές τελείως. Για να μη λέω πολλά: δεν ξέρω ποια δύναμη ή ποια κούραση μου κατέβασε το χέρι - αν το κατέβασε - πάντως ό,τι έγινε, έγινε χωρίς τη θέλησή μου.
Και να στο πω; Ενα βουνό έχει πέσει πάνω μου από την επόμενη στιγμή που έφυγε η σφαίρα και είδα το κορμάκι του πιτσιρικά να διπλώνεται στις πλάκες. Οταν σκέφτομαι πως θέρισα μια ψυχούλα που δεν είχε κάνει ούτε ένα βήμα ακόμα στη ζωή, άνετο ή ζόρικο βήμα - τι σημασία έχει;
Αλλά φίλε, είχε φτάσει ένας κόμπος και μ' είχε πνίξει, αν δεν τράβαγα το πιστόλι εκείνη τη στιγμή θα είχα πεθάνει από ασφυξία. Ολο τον τελευταίο καιρό με είχε μαγκώσει ένα μούδιασμα - ξέρεις τι σημαίνει μούδιασμα; - ένα μούδιασμα που ξεκίνησε από τα πόδια και σκαρφάλωνε σιγά σιγά στο λαιμό. Δε θα το πιστέψεις φίλε, όμως με το που έφυγε η σφαίρα, μου φάνηκε πως πήρε μαζί της κι αυτόν τον βραχνά, έστω κι αν αυτό κράτησε όσο και η διαδρομή του βλήματος που άφησα να φύγει μέσα στο πάθιασμά μου. Ξέρω καλά πως θα με κυνηγάει πάντα αυτή η στιγμή αλλά πίσω δεν μπορώ να τη φέρω ούτε τη σφαίρα ούτε τη ζωούλα του πιτσιρικά. Ολοι εσείς που σήμερα φωνάζετε και χτυπιέστε τάχα, θα το προσπεράσετε γρήγορα, θα το ξεχάσετε μέχρι τις επόμενες δυο - τρεις μέρες, όπως ξεχάστηκαν τόσα και τόσα φριχτά εγκλήματα, δικά μας ή των άλλων, των επωνύμων που δεν τους αγγίζει ούτε νόμος ούτε συνείδηση. Ετσι κυλάει η ζωή, με όλες τις καθημερινές σκοτούρες, γιατί έτσι πρέπει, οι ζωντανοί με τους ζωντανούς και οι νεκροί με τους νεκρούς. Εγώ βέβαια εδώ σημαδεύτηκα και εδώ θα καρφωθώ, αλλά δε θ' αφήσω να το καταλάβει κανείς και πιστεύω πως εσύ θα κρατήσεις το μυστικό που σου εμπιστεύτηκα.
Να το ξέρεις: ό,τι και να δείξει η βαλλιστική που θα γίνει, όπως πάντα, εγώ δε θα το παραδεχτώ δημόσια πως του την άναψα και μάλιστα εν βρασμώ, που λένε, ούτε πως τον σημάδεψα κατάστηθα. Εχω τρία παιδιά να μεγαλώσω κι εγώ. Ναι, σαν εκείνο που σκότωσα, θα μου πεις, το ξέρω και τα δικά μου έχουν μόνο εμένα και τη μάνα τους, δεν έχουν σπίτι ιδιόκτητο, δεν έχουν τρία αυτοκίνητα, δεν έχουνε νταντάδες και καθηγητές στο σπίτι. Δε θα έχουν καλά καλά να φάνε άμα εγώ μπω φυλακή.
Ούτε συγγνώμη με παίρνει να ζητήσω, γιατί θα είναι σα να ομολογώ. Αλλωστε, πόσοι απ' όλους αυτούς που κακοποιούν κάθε μέρα τους ανθρώπους - και δεν είναι και λίγοι, κοίταξε στα ρετιρέ της παλιοκοινωνίας μας και θα καταλάβεις τι εννοώ - πόσοι απ' αυτούς ζήτησαν συγνώμη; Οχι, δεν οφείλω κανένα συγγνώμη σε κανέναν, κανέναν από τούτη τη βρωμοκοινωνία που ζούμε, εκτός ναι, εκτός από κείνο το παιδάκι που έστειλα στον άλλο κόσμο, αλλά όπως σου είπα, θα είναι η καταδίκη μου, άλλωστε τι θα άλλαζε αν ζητούσα συγγνώμη; Θα έφερνα πίσω τον πιτσιρικά ή θα μου το αναγνώριζαν σαν ελαφρυντικό;
Εμένα η μόνη μου ελπίδα τώρα είναι οι εγγυήσεις που μας έχουν δώσει από τότε που μπήκαμε στο Σώμα, πως ό,τι κι αν κάνουμε θα το κουκουλώσουν, αρκεί να πειθαρχούμε στις διαταγές των ανωτέρων.
Και μου το 'χουν υποσχεθεί πως κι εγώ θα πέσω στα μαλακά.
Τόσα χρόνια κάνω τον μαλάκα, μου το χρωστάνε.
Κυρίως φοβούνται, μην ανοίξω εγώ και άλλοι πολλοί το στόμα μας.
Γι' αυτό θα μου το κλείσουν απαλά και κομψά. Κρατώντας, μέχρι να περάσει η μπόρα μου, το στόμα των παιδιών μου γεμάτο. Που με τη σειρά τους, μεγαλώνοντας, θα βαδίσουν στα χνάρια μου, τη λαμπρή «σταδιοδρομία» μου.
Γιατί άλλη επιλογή δεν έχουν.
Οπως κι εσύ και τόσοι άλλοι που νομίζουν πως ποτέ δε θα τους αγγίξει η κακιά η ώρα.
Ολοι στο ίδιο καζάνι κλωθογυρνάμε βλαστημώντας την τύχη μας που δεν μπορούμε ν' αλλάξουμε.
Για την αντιγραφή,
Α. Σ. Α.

Πέμπτη 6 Δεκεμβρίου 2012

Αποκλειστικό! Σε non paper της Ν.Δ. ξεσκεπάζεται ο εμπρηστής ΣΥΡΙΖΑΣ σε άλλες 3 ανεξιχνίαστες υποθέσεις!

Ο Διάβολος είναι ο ΣΥΡΙΖΑ!
Θεωρούμε χρέος μας προς τους πολυπληθείς επισκέπτες του blog μας να συμπληρώσουμε την επίσημη καταγγελία της Ν.Δ. "περί εμπλοκής του ΣΥΡΙΖΑ στον εμπρησμό της Marfin και λοιπάς εκνόμους δράσεις".

Ο ΣΥΡΙΖΑ ευθύνεται και για τις παρακάτω εμπρηστικές ενέργειες:

  1. Τον εμπρησμό των ανακτόρων του Διοκλητιανού στη Νικομήδεια.
  2. Τον εμπρησμό της Ρώμης. (και οι δύο εμπρησμοί κακώς αποδόθηκαν στους παρανόμους Χριστιανούς.)
  3. Τον εμπρησμό του Ράιχσταγκ.
Ελπίζουμε ότι οι ανωτέρω αποκαλύψεις θα βοηθήσουν τους αναγνώστες μας να σχηματίσουν μια σφαιρική άποψη για το τι "κουμάσια" είναι αυτοί οι Συριζαίοι και να τους δώσουν την δέουσα απάντηση:
“πορεύεσθε απ’ εμού οι κατηραμένοι εις το πυρ το αιώνιον το ητοιμασμένον των διαβόλων και τοις αγγέλοις αυτού”

Το χρονικό της ακροδεξιάς επίθεσης στον ΣΥΡΙΖΑ από τη ΝΔ για τις 6/12 | Left.gr

Το χρονικό της ακροδεξιάς επίθεσης στον ΣΥΡΙΖΑ από τη ΝΔ για τις 6/12 | Left.gr

Δεκέμβρης 2012: Διαδηλώσεις παντού! | Left.gr

Δεκέμβρης 2012: Διαδηλώσεις παντού! | Left.gr

Παρασκευή 30 Νοεμβρίου 2012

πρόγραμμα πανελλαδικής συνδιάσκεψης ΣΥΡΙΖΑ ΕΚΜ


ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΣ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ
ΕΝΩΤΙΚΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΜΕΤΩΠΟ


ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΣΥΝΔΙΑΣΚΕΨΗ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΕΚΜ
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 30/11 –ΚΥΡΙΑΚΗ 2/12/2012

ΣΤΑΔΙΟ ΕΙΡΗΝΗΣ ΚΑΙ ΦΙΛΙΑΣ

Ξεκινούν την Παρασκευή 30/11, στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας, οι εργασίες της Πανελλαδικής Συνδιάσκεψης του ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ, που θα διαρκέσουν έως και την Κυριακή 2/12/2012.

Ακολουθεί το αναλυτικό πρόγραμμα:

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 30/11/2012

Ώρα έναρξης 7 μ.μ
Άνοιγμα εργασιών από τον Κ. Αθανασίου, συντονιστή Γραμματείας ΣΥΡΙΖΑ ΕΚΜ

ΟΜΙΛΙΑ του Προέδρου της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ ΕΚΜ ΑΛ. ΤΣΙΠΡΑ

Εισηγητικές τοποθετήσεις:
Αριστείδης Μπαλτάς -  Σχέδιο Διακήρυξης
Σοφία Σακοράφα - Σχέδιο Οργανωτικής Συγκρότησης

Τέλος εργασιών

ΣΑΒΒΑΤΟ 1/12/2012

Ώρα έναρξης 9.30 π.μ.
Ομιλίες αντιπροσώπων

Λήξη ώρα 9.30 μ.μ.

ΚΥΡΙΑΚΗ 2/12/2012

9.30 π.μ. – 11.30 Ομιλίες

11.30- 16.00 Αποφάσεις
14.00-19.00 Εκλογή κεντρικού οργάνου


ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΨΗ


29/11/2012                                                                          ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ

SYRIZA ante portas, SYRIZA ad portas . O ΣΥΡΙΖΑ έρχεται κουφάλες!


Αν λίγα χρόνια πριν επιχειρούσες να ανοίξεις κουβέντα για αριστερή κυβέρνηση, η συνηθισμένη αντίδραση των συνομιλητών σου θα ήταν στη χειρότερη περίπτωση η χλεύη κι η προτροπή «να πας να κοιταχτείς σε κάποιον τρελογιατρό» ή στην καλύτερη, ένα συμπονετικό χτύπημα στην πλάτη από κάποιον σύντροφό σου στο κυνήγι της ουτοπίας.
Κι αυτό όχι γιατί η Αριστερά δεν είχε, εδώ και πολλές δεκαετίες, ρίζες και κλαδιά στην Ελληνική κοινωνία. Απλά, είχε αποδεχθεί ότι κουβαλούσε την ήττα στο  DNA της κι αυτό φρόντιζαν να της το υπενθυμίζουν τακτικά εχθροί και φίλοι. Κ ι έβλεπες μια Αριστερά στο πολιτικό γήπεδο να αυτό-στριμώχνεται  στη μικρή της περιοχή με μόνη έγνοια να χάσει με μικρή διαφορά μην τολμώντας να αντικρύσει την ωμή πραγματικότητα: Ότι ενώ θα έπρεπε να επιδιώκει τη νίκη με 99%-έναντι 1% , πανηγύριζε σαν την ομάδα του πόλο στο γνωστό ρατσιστικό ανέκδοτο «που δεν πνίγηκε κανένας παίκτης της» κι ας είχε χάσει και με διαφορές του επιπέδου 90%- έναντι 10%! Ποτέ δεν υστέρησε η Αριστερά σε ταλαντούχους «παίχτες» και είχε και «εξέδρα» πολυπληθή, αφοσιωμένη και μαχητική. Της έλειπε όμως η αυτοπεποίθηση κι η ψυχολογία του νικητή. Και παράδερνε μέσα στη μιζέρια της ήττας που έφερνε ως επακόλουθο γκρίνιες και χωρισμούς με μοναδική παρηγοριά να γλύφει –και κατά καιρούς να ξύνει- τις πληγές της απαριθμώντας τους χιλιάδες μάρτυρες αγωνιστές της που θα μεσίτευαν στο μεγαλοδύναμο για το σοσιαλισμό στη δεύτερη παρουσία.

Μα πώς έγινε κι ήρθαν τα πάνω κάτω; Πώς μια Αριστερά που βρισκόταν τόσο καιρό μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας έφτασε να χτυπάει την πόρτα της εξουσίας αποφασισμένη να μπει έστω και σπρώχνοντας αν της αρνηθούν την νόμιμη είσοδο; Η βασική αιτία είναι ότι επιτέλους αρχίσαμε ως αριστεροί να συνειδητοποιούμε ότι «μας φαίνονταν μεγάλοι, γιατί ήμασταν σκυφτοί». Άρκεσε προεκλογικά η δήλωση του σ. Αλέξη ότι πάμε για κυβέρνηση της Αριστεράς για να αλλάξει άρδην το πολιτικό τοπίο. Και να φτάσουμε σήμερα να έχουμε απανωτές δημοσκοπήσεις με το ΣΥΡΙΖΑ ΕΚΜ σταθερά πρώτο  και με τις μνημονιακές δυνάμεις  να τρέχουν και να μη φτάνουν παρά τη λυσσαλέα στήριξη κεφάλαιου και ΜΜΕ.
Σε καμιά περίπτωση δεν πιστεύω ότι από την Αριστερά δεν πέρασαν ηγέτες με φοβερά μυαλά και τεράστιες δυνατότητες. Ηγέτες που λάτρεψε ο λαός αλλά που «πήραν την αγάπη του και του την κάναν λιώμα!» σε πολλές περιπτώσεις.
«Θα σας ταράξουμε στη νομιμότητα! » έλεγε ο μακαρίτης ο Ηλιού. Τελικά, η Δεξιά μάς τάραξε στο ξύλο, σε εκλογικά όργια με δέντρα-ψηφοφόρους, με τη δολοφονία του Λαμπράκη ενώ η Αριστερά αποδεχόταν το ρόλο του στηρίγματος άνευ όρων μιας δημοκρατικής κεντρώας κυβέρνησης. «Θα σας ταράξουμε στη νομιμότητα» αντιγράφει ο σ. Τσίπρας και πέφτει πανικός στην εγχώρια τρόικα. Η ειδοποιός διαφορά έγκειται στο ότι συνοδεύει την «απειλή» με την αυτοπεποίθηση ότι θα γίνουμε κυβέρνηση. Αυτό είναι που δίνει ελπίδα στο λαό και οι γραμμές μας πυκνώνουν με ρυθμούς που κάνουν Σαμαρά, Βενιζέλο και Κουβέλη να χάνουν τον ύπνο τους. Επειδή βλέπουν ότι το «πεπόνι» συνοδευόμενο από το «μαχαίρι» περνάει στα χέρια του ΣΥΡΙΖΑ ΕΚΜ κι αυτοί ήδη κατακρημνίζονται απαξιωμένοι από το λαό γλιστρώντας σε όλο και περισσότερες αμαρτωλές πεπονόφλουδες που γι άλλους τις προόριζαν και τις πατάνε οι ίδιοι!

«Τα δημοκρατικά δικαιώματα δεν εξασφαλίζονται από τα άρθρα του Συντάγματος ή τις αποφάσεις του Ανώτατου Δικαστηρίου, αλλά από αυτόν που έχει την εξουσία στην εκάστοτε περίσταση που θέλουμε να ασκήσουμε τα δικαιώματά μας» έγραφε ο Χάουαρντ Ζιν στο βιβλίο του ΔΙΑΚΗΡΥΞΕΙΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑΣ.


Τώρα λοιπόν που ο λαός έχει συνειδητοποιήσει ότι το πεπόνι και το μαχαίρι πρέπει να περάσουν στα χέρια μιας κυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ  ΕΚΜ και των αντιμνημονιακών συμμάχων του οι  απέλπιδες προσπάθειες της συγκυβέρνησης να γυρίσει πίσω το ποτάμι με προειδοποιήσεις και απειλές δεν πιάνουν πλέον τόπο.
Στην αρχαία Ρώμη ο Κικέρων προσπαθούσε να ταρακουνήσει τους εφησυχασμένους για την παντοδυναμία της Ρωμαϊκής αυτοκρατορίας συμπατριώτες του με τη φράση ¨Hannibal ante portas” δηλ. Ο Αννίβας έφτασε στην πόρτα μας. Οι δε Ρωμαίες μανάδες χρησιμοποιούσαν την απειλή “Hannibal ad portas” δηλ. Ο Αννίβας (ο μπαμπούλας) είναι στην πόρτα γιαυτό κάτσε καλά! Τότε το κόλπο έπιασε. Και α παιδάκια πειθαρχούσαν κι ο Αννίβας δεν κατέλαβε τη Ρώμη.
Δυστυχώς για τον μιμητή του Κικέρωνα «σοφό» αρχηγό της ΔΗΜΑΡ και το δίδυμο  της συμφοράς Σαμαρά- Βενιζέλο που κραυγάζουν υστερικά τη συνοδεία δημοσιογράφων-παπαγάλων πως άμα δε φάμε το φαί μας θα έρθει ο Τσίπρας, τους λέμε κατάμουτρα πως το φαί μας το αρπάξανε αυτοί από το τραπέζι!

Αυτοί που αρπάνε το φαΐ απ’ το τραπέζι
Κηρύχνουν τη λιτότητα
Αυτοί που παίρνουν όλα τα δοσίματα
Ζητάνε θυσίες
Οι χορτάτοι μιλάνε στους πεινασμένους
Για τις μεγάλες εποχές που θα’ρθουν
Αυτοί που τη χώρα σέρνουνε στην άβυσσο
Λεν πως η τέχνη να κυβερνάς το λαό
Είναι πολύ δύσκολη για τους ανθρώπους του λαού… (Μ. Μπρεχτ)

Λίγες μέρες πριν, χάσαμε το σύντροφο Χρόνη Μίσσιο. Το σύντροφο που από τα 17 του χρόνια μέχρι τα 43 του , τα πέρασε σε εξορίες και φυλακές  χωρίς να σκύψει ούτε στιγμή το κεφάλι. Το σύντροφο που δεν χαμπάριαζε από απάνθρωπες κομματικές απαγορεύσεις και μοιραζόταν το τσιγάρο και την καρδιά του με όλους όσοι περνούσαν το ίδιο μ’ αυτόν μαρτύριο ανεξάρτητα αν ήταν τροτσκιστές, μαοϊκοί, αναρχικοί, ακόμα και ποινικοί. Γιατί ο Χρόνης ο Μίσσιος εδώ κι 60 χρόνια είχε οραματιστεί την πλουραλιστική ανανεωτική μαχόμενη ενωμένη Αριστερά που έστω κι αργά παλεύουμε να συγκροτήσουμε εμείς σήμερα. Δυστυχώς δεν είχε τη χαρά να δει αυτήν την Αριστερά στην κυβέρνηση και το λαό για τον οποίο θυσίασε τα πιο καλά του χρόνια στην εξουσία. Με το προσωπικό του παράδειγμα, όμως, ξεκινώντας στην πρώτη του εξορία αγράμματο παιδί και  καταλήγοντας πάνσοφος και πανεπιστήμονας δίνει την πιο αποστομωτική απάντηση στους επαγγελματίες πολιτικάντηδες και γεμίζει κουράγιο κι αυτοπεποίθηση τους ανθρώπους της βιοπάλης που απαιτούν την συμμετοχή τους στο ξεθεμέλιωμα του καπιταλισμού και στην οικοδόμηση μιας άλλης κοινωνίας όπου η ελεύθερη ανάπτυξη της καθεμιάς και του καθενός μας θα αποτελεί προϋπόθεση για την ανάπτυξη όλων.

Μάθαινε και τ' απλούστερα! Γι' αυτούς                   
που ο καιρός τους ήρθε
ποτέ δεν είναι πολύ αργά!
Μάθαινε το αβγ, δε σε φτάνει, μα συ
να το μαθαίνεις! Μη σου κακοφανεί!
Ξεκίνα! Πρέπει όλα να τα ξέρεις!
Εσύ να πάρεις πρέπει την εξουσία. (Μ. Μπρεχτ)


ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ Ο ΣΥΡΙΖΑ!




Τετάρτη 28 Νοεμβρίου 2012

Δημοσκόπηση VPRC για τα "Επίκαιρα": Πάνω από 30% ο ΣΥΡΙΖΑ | Left.gr

Δημοσκόπηση VPRC για τα "Επίκαιρα": Πάνω από 30% ο ΣΥΡΙΖΑ | Left.gr

ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΣΥΝΔΙΑΣΚΕΨΗ



Ημερομηνία: 27/11/2012
Πηγή: www.avgi.gr

Ένα βήμα πριν από τη μετεξέλιξή του από ένα σχήμα συνιστωσών σε ένα μαζικό, ενιαίο, δημοκρατικό και πλουραλιστικό κόμμα της Αριστεράς βρίσκεται ο ΣΥΡΙΖΑ ΕΚΜ, καθώς ολοκληρώθηκαν χθες οι διαδικασίες ανάδειξης αντιπροσώπων για την Πανελλαδική Συνδιάσκεψη, με τη συμμετοχή των πολιτών να ξεπερνά κάθε προσδοκία. Σύμφωνα με τα διαθέσιμα στοιχεία, υπήρξε τριπλασιασμός των μελών, που πλέον ξεπερνούν τις 35.000.

Ικανοποίηση και αισιοδοξία που οι προσδοκίες συμμετοχής στη διαδικασία ανάδειξης αντιπροσώπων για την Πανελλαδική Συνδιάσκεψη (ΣΕΦ, 30 Νοεμβρίου με 2 Δεκεμβρίου) επιβεβαιώθηκαν και με το παραπάνω στις κάλπες που στήθηκαν σε κάθε γωνιά της χώρας επικρατεί στην ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ ΕΚΜ. Εν αναμονή της τελικής ανακοίνωσης -σήμερα, εκτός απροόπτου- στελέχη του χώρου που είχαν την ευθύνη συγκέντρωσης των αποτελεσμάτων εκτιμούσαν ότι ο προσδοκώμενος αριθμός των 35 χιλιάδων μελών έχει ξεπεραστεί κατά πολύ.


Ουσιαστικές πολιτικές διαδικασίες

Τριπλασιασμός μελών για τον ΣΥΡΙΖΑ ΕΚΜ μέσα από ουσιαστικές πολιτικές διαδικασίες
Στην ηγεσία λοιπόν του σχήματος υπάρχει συγκρατημένος... ενθουσιασμός: Μιλώντας στην “Αυγή” κεντρικά στελέχη υποστήριζαν ότι πρόκειται για “συμμετοχή δίχως προηγούμενο”, εννοώντας όχι μόνο τα ποσοτικά, αλλά, κυρίως, τα ποιοτικά χαρακτηριστικά της. Όπως σημείωναν: “Οικοδομείται μία νέα σχέση με την πολιτική. Ο κόσμος που γράφεται μέλος και προσέρχεται να ψηφίσει βρέθηκε μαζί μας στους αγώνες του προηγούμενου διαστήματος. Συμμετείχε ενεργά στις εκατοντάδες ανοιχτές συνελεύσεις που έγιναν από το καλοκαίρι μέχρι και σήμερα. Είναι πολίτες με απόψεις και διάθεση να πάρουν τα πράγματα στα χέρια τους. Όχι οπαδοί”.

Έτσι στον ΣΥΡΙΖΑ, με βάση τις πρώτες εκτιμήσεις, μιλούν για υπερτριπλασιασμό των μελών. Η σύγκριση γίνεται με βάση τη συμμετοχή στο τελευταίο συνέδριο του ΣΥΝ, όπου η καταγραφή ήταν γύρω στα 15 χιλιάδες μέλη, συνυπολογιζομένης της τότε Ανανεωτικής Πτέρυγας, που αποτελούσε περίπου το 30% του κόμματος. “Όχι μόνο υπερτριπλασιαστήκαμε, αλλά πρόκειται για μέλη ενεργά και όχι απλώς γραμμένα σε λίστες” συμπλήρωναν τα ίδια στελέχη.


Κυριακή 25 Νοεμβρίου 2012

Εκλογικά αποτελέσματα ΣΥΡΙΖΑ ΕΚΜ Αγίας Παρασκευής

 Η προχθεσινή μας μαζική Συνέλευση, ο όλος προβληματισμός και οι προτάσεις που συζητήθηκαν, αποδεικνύει ότι ο ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ αποκτά σιγά-σιγά τον επιδιωκόμενο χαρακτήρα του πολιτικού-μαζικού φορέα των δυνάμεων της σύγχρονης ριζοσπαστικής, δημοκρατικής, κινηματικής και οικολογικής Αριστεράς.

Τα αποτελέσματα της χθεσινής εκλογικής διαδικασίας, είναι τα ακόλουθα:

Για τη Γραμματεία της οργάνωσης εκλέχτηκαν κατά σειρά:

  1. Καλογερά Τούλα
  2. Ρήγος Γιάννης
  3. Βαρδαλά Έλενα
  4. Καρατζας Τηλέμαχος
  5. Μπενίσης Γιάννης
  6. Δουρέκα Καίτη
  7. Ζαχαριάδης Αδάμος
με αναπληρωματικούς τους,  Βαλλιάνο Χρήστο, Μαχαίρα Δημήτρη και Σουσούδη Δημήτρη
Για τους αντιπροσώπους για την Πανελλαδική Συνδιάσκεψη εκλέχτηκαν κατά σειρά:
  • Σταύρου Πέτρος
  • Ρήγος  Γιάννης
  • Ορφανός Δημήτρης
  • Κανταλής Δημήτρης   και   Μπενίσης Γιάννης  (ισοψήφισαν)
  • Δουρέκα Καίτη   και   Καλογερά Τούλα   (ισοψήφισαν)
  • Σταθοπούλου  Δώρα
  • Βαρδαλά  Ελένη
με αναπληρωματικούς  τους, Σπηλιοπούλου Μάγδα,  Αϊδίνη Σοφία  και Κόκκα Γιώργο

Σάββατο 24 Νοεμβρίου 2012

από τον ΣΥΡΙΖΑ των συνιστωσών, στον ΣΥΡΙΖΑ των μελών του


αναδημοσίευση από left.gr

Αλέξης Τσίπρας: Δημιουργούμε έναν ενιαίο δημοκρατικό φορέα- Θέλουμε το λαό να συναποφασίζει μαζί μας




«Σήμερα κάνουμε το πρώτο βήμα. Περνάμε από τον ΣΥΡΙΖΑ των συνιστωσών, στον ΣΥΡΙΖΑ των μελών του. Έναν ενιαίο φορέα, δημοκρατικό, μαζικό, πλουραλιστικό», δήλωσε ο πρόεδρος της ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ/ΕΚΜ, από το Περιστέρι όπου συμμετείχε στη διαδικασία των εκλογών για την ανάδειξη των αντιπροσώπων στην Πανελλαδική Συνδιάσκεψη του ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ. «Είμαστε έτοιμοι να αναλάβουμε τη μεγάλη ευθύνη. Να ανατρέψουμε το πολιτικό κατεστημένο που μας οδήγησε έως εδώ. Να σταματήσουμε την καταστροφή, να ανοικοδομήσουμε τη χώρα. Με το λαό, για το λαό».



Και πρόσθεσε:


«Σήμερα, περισσότερο από ποτέ, συνειδητοποιούμε τη μεγάλη ευκαιρία που έχασε η χώρα στις 17 Ιούνη. Από εμβρυουλκός προοδευτικών εξελίξεων σε όλη την Ευρώπη, δυστυχώς παραμένουμε η χώρα εκείνη που σήμερα απειλείται και απαξιώνεται περισσότερο. Με μια κυβέρνηση που επιμένει στη στρατηγική της υποτέλειας. 

Από εκεί που θα ήμασταν η χώρα από την οποία θα ξεκινούσαν εξελίξεις ανατροπής προς όφελος των λαών σε όλη την Ευρώπη, γινόμαστε η χώρα που εισπράττει ήττες με έναν πρωθυπουργό ο οποίος αδυνατεί να διεκδικήσει τα εθνικά συμφέροντα. 

Από Σύνοδο Κορυφής σε Σύνοδο Κορυφής, εισπράττει ήττες. Tο Eurogroup απέτυχε να αποφασίσει, η Σύνοδος Κορυφής απέτυχε να καταλήξει σε απόφαση για τον προϋπολογισμό, η Ευρώπη φτάνει στα όρια της, βρίσκεται σε αδιέξοδο. 

Όλοι θέτουν τους όρους τους, διεκδικούν, διαπραγματεύονται και μόνο ο έλληνας πρωθυπουργός δεν θέτει όρους, δεν διαπραγματεύεται, δεν διεκδικεί.
Έφτασε, όμως, η ώρα ο ελληνικός λαός να ανακτήσει τη δυναμική διαπραγμάτευσης της χώρας. Έφτασε και κοντοζυγώνει η ώρα που ο ελληνικός  λαός θα γίνει μπροστάρης σε μια μεγάλη ανατροπή σε όλη την Ευρώπη και γι’ αυτό προετοιμαζόμαστε. 

Δημιουργούμε δημοκρατικές δομές, απευθυνόμαστε στο λαό, καλούμε το λαό όχι μόνο να μας υποστηρίζει και να εναποθέτει ελπίδες, αλλά να συμπράττει μαζί μας, να συνθέτει, να συναποφασίζει μαζί μας».

Συνδιάσκεψη- εκλογή αντιπροσώπων

Στο Δημαρχείο Αγίας Παρασκευής διεξάγονται σήμερα ΣΑΒΒΑΤΟ 24 ΝΟΕΜΒΡΗ από τις 11 πμ μέχρι τις 5 μμ, οι εκλογές για ανάδειξη αντιπροσώπων για την ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΣΥΝΔΙΑΣΚΕΨΗ ΣΥΡΙΖΑ ΕΚΜ.

ΟΣΕΣ/ΟΙ ΕΧΕΤΕ ΕΓΓΓΡΑΦΕΙ ΣΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΠΕΥΣΑΤΕ!

Τρίτη 20 Νοεμβρίου 2012

ΣΥΝΈΛΕΥΣΗ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΔΙΑΣΚΕΨΗ- ΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ- ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ!


  • ανοιχτή συνέλευση:
  •  ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΓΙΑ
  • ΤΗ ΣΥΝΔΙΑΣΚΕΨΗ
  • ΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ
  • ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ  23-11-12  7μμ στο 3ο ΓυμνΑσιο
αγ. Παρασκευής  (Δερβενακίων & Καράγιωργα)
Στη ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ  μας  συζητάμε τη διακήρυξη και το οργανωτικό σχέδιο του νέου ενιαίου κόμματος, στην πορεία προς  
την ΠανελλαδικΗ  ΣυνΔιΑσκεψη του ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ
Έλα και εσύ.
Επικοινώνησε μαζί μας στα τηλ.  6979-200386 ,  6934-125323  Ενημερώσου από το santasyriza.blogspot.com

Δημοσκόπηση GPO: Προβάδισμα ΣΥΡΙΖΑ κατά 2,2% | Left.gr

Δημοσκόπηση GPO: Προβάδισμα ΣΥΡΙΖΑ κατά 2,2% | Left.gr

Τετάρτη 14 Νοεμβρίου 2012

ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ 2012



ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΣΤΟΥΣ ΥΠΟ ΑΠΟΛΥΣΗ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΓΕΩΡΓΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ "ΔΗΜΗΤΡΑ"


ΨΗΦΙΣΜΑ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΓΕΩΡΓΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ "ΔΗΜΗΤΡΑ"
Η Γενική Συνέλευση του ΣΥΡΙΖΑ ΕΚΜ Αγίας Παρασκευής συμπαραστέκεται στον αγώνα που δίνουν οι εργαζόμενοι στον Ελληνικό Γεωργικό Συνεταιρισμό «ΔΗΜΗΤΡΑ».

Θεωρούμε ότι η σχετική εγκύκλιος που εξέδωσε το Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης για τη σύνταξη και διαβίβαση λίστας υπαλλήλων προς διαθεσιμότητα (απόλυση) εντάσσεται στην υλοποίηση των μέτρων του τρίτου μνημονίου που ψήφισε η τρικομματική κυβέρνηση, με τη Δημόσια Διοίκηση να βρίσκεται στο στόχαστρο. Μέσα από το ξεθεμελίωμά της, όπως αυτό επιχειρείται υπό τον μανδύα δήθεν της… εξυγίανσης της (η διαφθορά, που καλλιέργησαν για πελατειακούς λόγους τα τελευταία 38 χρόνια ΠΑΣΟΚ και ΝΔ, δεν είναι παρά το πρόσχημα), η τρόικα εσωτερικού θέλει να καταργήσει κάθε έννοια δημόσιου κοινωνικού αγαθού. Δεν πρόκειται για αθώα επιλογή. Αλλά για συνειδητή πολιτική που αποσκοπεί στη συρρίκνωση του δημοσίου, κατά το 1/3 τουλάχιστον, μέσα από τη μείωση του αριθμού των εργαζομένων στο Δημόσιο κατά 27 χιλιάδες ως το τέλος της επόμενης χρονιάς, και κατά 150 χιλιάδες ως το 2015. 

Βρισκόμαστε μπροστά σε θατσερικής και ρεηγκανικής έμπνευσης πολιτικές, με καθυστέρηση τριάντα χρόνων! Απολύσεις και πάγωμα προσλήψεων, είναι τα δύο εργαλεία που χρησιμοποιούνται για την αποδόμηση της Δημόσιας Διοίκησης – τις συνέπειες της οποίας θα τις βιώσουμε όλοι μας μέσα από τη διάλυση της κάθε είδους κοινωνικής, δημόσιας παροχής. 

Αυτό που πραγματικά χρειάζεται η κοινωνία μας είναι μια σύγχρονη Δημόσια Διοίκηση απαλλαγμένη πραγματικά από τη διαφθορά, με εξορθολογισμένη λειτουργία και σωστή κατανομή του προσωπικού. Ακριβώς δηλαδή στον αντίποδα της προωθούμενης μνημονιακής πολιτικής.

Αγία Παρασκευή 12 Νοέμβρη 2012.

Να μπει ένα τέλος στο εμπάργκο των Η.Π.Α ενάντια στην Κούβα!

αναδημοσίευση από 


UN General Assembly urges end to U.S. embargo on Cuba

The results of the vote are displayed on the electronic boards during the UN General Assembly (UNGA) meeting at the UN headquarters in New York, the United States, on Nov. 13, 2012. The UNGA on Tuesday overwhelmingly adopted a resolution to condemn the U.S. blockade of Cuba, urging Washington to end its long-running embargo against the Caribbean island country. (Xinhua/Shen Hong)

UNITED NATIONS, Nov. 13 (Xinhua) -- The UN General Assembly ( UNGA) on Tuesday overwhelmingly adopted a resolution to condemn the U.S. blockade of Cuba, urging Washington to end its long- running embargo against the Caribbean island country.
The resolution, titled "Necessity of ending the economic, commercial, and financial embargo imposed by the United States of America against Cuba," was approved by the 193-nation assembly with 188 votes for, three against and two abstentions.
The United States, which imposed the blockade against Cuba in the early 1960s, voted against the draft resolution along with Israel and Palau. The Federated States of Micronesia and the Marshall Islands abstained, as they also did last year.
The resolution, which is not legally binding, once again urged states that have applied and continue to apply laws and measures for Cuba embargo to "take the necessary steps to repeal or invalidate them as soon as possible in accordance with their legal regime."
This is the 21st year in a row that the UNGA has adopted such a resolution by overwhelming majority to condemn the U.S. Cuba embargo. Last year's vote was 186-2, with three abstentions.
The UNGA, as it did in the previous years, also reaffirmed "the sovereign equality of states, non-intervention and non- interference in their internal affairs and freedom of international trade and navigation."
The Tuesday resolution, introduced by Cuba, also called on all states to "refrain from promulgating and applying laws and measures" of such kind against Cuba, "in conformity with their obligations under the Charter of the United Nations and international law."
Despite the continuous adoption of similar resolutions at the UNGA, Washington has repeatedly rejected their calls and demands.
The latest resolution expressed concern about "the adverse effects of such measures on the Cuban people and on Cuban nationals living in other countries," specifically the impact of the Helms-Burton Act.
The Helms-Burton Act, passed by the U.S. Congress in 1996, further boosted the embargo by bringing third party foreign companies into the scope of U.S. sanctions against Cuba.

Το ΚΚΕ και ο Μήτρογλου | Left.gr

Το ΚΚΕ και ο Μήτρογλου | Left.gr

Κυριακή 11 Νοεμβρίου 2012

Δευτέρα 12 Νοέμβρη, 7μμ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΟΠΙΚΟΥ ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ

ΟΛΕΣ & ΟΛΟΙ ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΜΑΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ
ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ 12 ΝΟΕΜΒΡΗ ΣΤΙΣ 7 μμ
ΣΤΟ 3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΟΝΤΟΠΕΥΚΟΥ
(ΔΕΡΒΕΝΑΚΙΩΝ & ΣΑΚΗ ΚΑΡΑΓΙΩΡΓΑ)

ΘΕΜΑ: ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗΣ 

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΙ ΘΕΛΕΙ Ο ΣΥΡΙΖΑ ΕΚΜ

  • ποιοι είμαστε
  • τι επιδιώκουμε
  • τι προτείνουμε
  • τι ζητάμε

Σάββατο 10 Νοεμβρίου 2012

Την Κυριακή, όλοι στο Σύνταγμα: «Οι ζωές μας δεν χωράνε στους προϋπολογισμούς τους» | Left.gr

Την Κυριακή, όλοι στο Σύνταγμα: «Οι ζωές μας δεν χωράνε στους προϋπολογισμούς τους» | Left.gr

ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΡΟΎΠΟΛΟΓΙΣΜΟ

ΠΡΟΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΤΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΑΚΙ 4:30 μμ.

Κάτω τα χέρια από τους ΟΤΑ


ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ
ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ, ΤΟΥΣ ΟΤΑ,
ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΤΟΠΙΚΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
Τα μέτρα του τρίτου, πιο σκληρού και ανάλγητου μνημονίου ψηφίστηκαν με την παραπαίουσα πλειοψηφία των 153 ΝΑΙ. Αυτά τα 153 ΝΑΙ θα αποτελέσουν την προτελευταία πράξη της πιο σκληρής και ταξικής - τρικομματικής κυβέρνησης των τελευταίων δεκαετίων. Οι τελευταίες πράξεις της κυβέρνησης αυτής θα είναι η άτακτη αποχώρηση της από το πολιτικό προσκήνιο και η διάλυση των συνιστωσών της μέσα στην ιστορική ανυποληψία. 
Από τους πρώτους στόχους του τρίτου μνημονίου είναι και η Τοπική Αυτοδιοίκηση και οι εργαζόμενοι στους ΟΤΑ. Είναι καιρός λοιπόν η Τοπική Αυτοδιοίκηση και οι Δημοτικοί άρχοντες να θυμηθούν κάτι που μέσα στην "ασφυξία" των νεοφιλελευθερων δεκαετιών που πέρασαν ξεχάστηκε. Η Τοπική Αυτοδιοίκηση δεν αποτελεί μόνο το αποσυγκεντρωμένο κράτος αλλά είναι και κοινωνικό κίνημα. Είναι το κίνημα του αυτοδιοίκητου των τοπικών κοινωνιών.
Συναισθανόμενοι την παραπάνω πραγματικότητα και αλήθεια και συμπαραστεκόμενοι στους αγώνες και τις κινητοποιήσεις των εργαζομένων στους ΟΤΑ καλούμε τον Δήμαρχο Αγίας Παρασκευής και όλο το δημοτικό συμβούλιο να δεσμευτούν πολιτικά και με αποφάσεις δημοτικού συμβουλίου στα εξής:
1. Να σταματήσει ο Δήμαρχος να θεωρεί την κατάληψη σοβαρό λόγο για την αναβολή της συνεδρίασης του ΔΣ. Σταματήστε τώρα τα προσχήματα
2. Να δεσμευτούν πολιτικά και μέσα από τις διαδικασίες του δημοτικού συμβουλίου, τόσο ο δήμαρχος όσο και οι υπόλοιποι δημοτικοί σύμβουλοι ότι:
α. Δεν θα φύγει καμία λίστα, προς το κεντρικό κράτος και το Υπουργείο Εσωτερικών με οργανικές θέσεις που καταργούνται
β. Δεν θα φύγει καμία λίστα με ονόματα εργαζομένων που θα τεθούν σε αναγκαστική αργία
Μην δώσετε παράταση ζωής σε αυτούς που μας κλέβουν την ζωή.
Όλοι και όλες στους δρόμους για να μην περάσουν τα μέτρα,
για να φύγει αυτή η κυβέρνηση και οι εγχώριοι και διεθνείς πατρόνες της εξαθλίωσης των λαών και των κοινωνιών.
Αγία Παρασκευή 9/11/2012
ΣΥΡΙΖΑ - ΕΚΜ
ΑΓΙΑΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ