Τετάρτη 5 Ιουνίου 2013

ΑΜΕΣΑ ΜΕΤΡΑ ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΤΩΧΕΙΑ





Τα παρακάτω μέτρα ανακοινώθηκαν από τον Αλ. Τσίπρα στην ομιλία στην Δραπετσώνα την Δευτέρα 3 Ιουνίου


ΑΜΕΣΑ ΜΕΤΡΑ ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΤΩΧΕΙΑ

1.       Πρώτος άξονας : Η νέα σεισάχθεια.
Ή αλλιώς : Η Ανακούφιση των νοικοκυριών από χρέη προς τράπεζες και τρίτους

Στον άξονα αυτό μεταξύ άλλων προτείνουμε :
        Διαγραφή  χρεών και απαγόρευση πράξεων αναγκαστικής είσπραξης για όσους διαβιούν κάτω από το όριο φτώχιας.
        Περικοπή δόσεων αποπληρωμής δανείων ώστε σε καμία περίπτωση να μην ξεπερνούν το 30% του διαθέσιμου μηνιαίου εισοδήματός  και διαγραφή του υπόλοιπου της αρχικής δόσης σε ετήσια βάση (με εξαίρεση τα πολύ υψηλά εισοδήματα).
        Μερική διαγραφή χρεών σε ποσοστό αντίστοιχο με τη μείωση του εισοδήματος κατά τα χρόνια του Μνημονίου.
        Μη επιβάρυνση της οφειλής με τόκους υπερημερίας.
        Απαγόρευση τηλεφωνικών οχλήσεων από εισπρακτικές εταιρείες.


2.       Δεύτερος Άξονας :  Η Ανακούφιση από φορολογία και χρέη προς το κράτος

        Καμιά φορολογική ή άλλη υποχρέωση (πχ χαράτσια), για οικογένειες χωρίς εισόδημα
        Πάγωμα εξυπηρέτησης των χρεών χωρίς επιβάρυνση, για οικογένειες χωρίς εισόδημα 
        Ελάττωση του συντελεστή ΦΠΑ για τα βασικά είδη διατροφής
        Άμεση Μείωση του ανώτατου συντελεστή ΦΠΑ
        Άμεση Αύξηση του αφορολόγητου ορίου
        Καθορισμός ανώτατου ορίου για μηνιαία καταβολή χρεών στην εφορία ανάλογα με το διαθέσιμο εισόδημα.

3.       Τρίτος Άξονας :  Η Διασφάλιση Στέγασης για όλους

        Απαγόρευση πλειστηριασμών και κατασχέσεων πρώτης κατοικίας
        Έναρξη ενός φιλόδοξου προγράμματος με την ονομασία «Σπίτι για Όλους», στα πρότυπα παρεμβάσεων αντίστοιχου πετυχημένου προγράμματος της κυβέρνησης Λούλα στη Βραζιλία, που στέγασε εκατομμύρια πολιτών. 
Στόχος η επανένταξη της οικογένειας στον κοινωνικό ιστό από τον οποίο αποκόπηκε. Βασικές κατευθύνσεις του προγράμματος :
        Καταγραφή και αξιοποίηση των αδιάθετων κατοικιών στην αγορά ακινήτων και παροχή κινήτρων στους ιδιοκτήτες, ώστε να τα εντάξουν στο πρόγραμμα.
        Αξιοποίηση μεγάλων ξενοδοχειακών μονάδων στο κέντρο πόλεων, που παραμένουν κλειστά, με παροχή τουριστικών αναπτυξιακών κινήτρων στους ιδιοκτήτες.
        Αξιοποίηση ακίνητων του δημοσίου (διαθέτει κατοικίες και διαμερίσματα).
        Επιδίωξη συνεργασίας με την εκκλησία για διάθεση ακινήτων της εκκλησίας στο πρόγραμμα.

4.       Τέταρτος Άξονας :  Η Διασφάλιση Σίτισης για όλους

Έναρξη προγράμματος «Τροφή για Όλους» με στόχο την κάλυψη βασικών αναγκών σε είδος.
Στόχος η κάλυψη των βασικών αναγκών σε κάθε οικογένεια. Υλοποίηση προγράμματος από δημόσιο φορέα συντονισμού σε συνεργασία με ΟΤΑ και εκκλησία της Ελλάδος. Για την επαρκή τροφοδοσία επιδιώκεται επίσης συνεργασία με το Κίνημα χωρίς Μεσάζοντες, τις λαϊκές αγορές και παραγωγούς.

Βασικές κατευθύνσεις του προγράμματος :

        Στήριξη και πολλαπλασιασμός των κοινωνικών παντοπωλείων των δήμων.
        Στήριξη των κοινωνικών παντοπωλείων που λειτουργούν από δίκτυα αλληλεγγύης.

5.       Πέμπτος Άξονας : Η Στήριξη των παιδιών

        Δωρεάν, προγεννητικός έλεγχος στα δημόσια νοσοκομεία και σε ειδικές δομές πρωτοβάθμιας υγείας
        Ολόπλευρη στήριξη τοκετού,  (πχ εξασφάλιση αξιοπρεπών επιδομάτων και η κατάργηση της συμμετοχής στις ιατροφαρμακευτικές ανάγκες κατά την εγκυμοσύνη και τον τοκετό). 
        Πλήρης δωρεάν εμβολιαστική κάλυψη και συστηματικός ιατρικός προληπτικός έλεγχος όλων των παιδιών.
        Κάλυψη όλων των αιτήσεων στους βρεφονηπιακούς σταθμούς των δήμων, άλλων δημόσιων φορέων (πχ ΟΕΚ). Ειδική μέριμνα για παιδιά άνεργων γονιών ή οικογενειών κάτω από το όριο της φτώχειας. Μέχρι να ολοκληρωθεί το πρόγραμμα κάλυψης του συνόλου των αναγκών, δίδεται ειδικό κουπόνι για ιδιωτικούς βρεφονηπιακούς σταθμούς .
        Ενίσχυση σχολικών επιτροπών για κάλυψη αναγκών θέρμανσης.
        Πρόγραμμα σίτισης των παιδιών σε όλα τα σχολεία.
        Ειδικά προγράμματα στήριξης των παιδιών με μαθησιακές και άλλες δυσκολίες
        Ειδικά προγράμματα στήριξης των σχολείων στις υποβαθμισμένες περιοχές της χώρας.
        Επαναφορά της ενισχυτικής διδασκαλίας.
        Δημιουργία δικτύων ανταλλακτικών παζαριών για είδη ένδυσης - υπόδησης κλπ.

6.       Έκτος Άξονας : Η Εγγυημένη πρόσβαση στα κοινωνικά αγαθά πρώτης ανάγκης
(ηλεκτρικό ρεύμα, νερό, τηλεπικοινωνίες, θέρμανση)

        Άμεση σύνδεση ρεύματος-νερού-τηλεφώνου πρώτης κατοικίας, για τις οικογένειες χωρίς καθόλου ή με ελάχιστο εισόδημα
        Απαλλαγή από την υποχρέωση πληρωμής λογαριασμών, για τις πλέον ευάλωτες ομάδες του πληθυσμού.
        Εγγυημένη δωρεάν πρόσβαση σε ηλεκτρική ενέργεια, πετρέλαιο θέρμανσης, νερό, και τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες, στις αναγκαίες για αξιοπρεπή διαβίωση ποσότητες και για τις πλέον ευάλωτες ομάδες του πληθυσμού.
        Μείωση τιμολογίου ενέργειας, νερού, τηλεπικοινωνιών, για ομάδες πολιτών που διαβιούν κοντά στο όριο φτώχιας.

7.       Έβδομος Άξονας : Η Διασφάλιση ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης για όλους

        Διασφάλιση Δωρεάν πρόσβασης σε πρωτοβάθμια ιατροφαρμακευτική περίθαλψη και για τους ανασφάλιστους άνεργους και φτωχούς.
        Άμεση διασφάλιση Ελεύθερης δωρεάν πρόσβασης σε νοσοκομειακή φροντίδα για όσους χρειάζονται χειρουργική επέμβαση, νοσηλεία και εξετάσεις και αδυνατούν πληρώσουν.
        Ελάττωση συμμετοχής ασθενών στην φαρμακευτική δαπάνη. Μηδενική συμμετοχή για ευπαθείς ομάδες (άποροι, ανασφάλιστοι, κλπ) και μείωση συμμετοχής για όσους βρίσκονται κοντά στα όρια της φτώχειας
        Δωρεάν κάλυψη των εξετάσεων στα επείγοντα περιστατικά, σε νοσοκομεία και πρωτοβάθμια φροντίδα υγείας, για όσους είναι ανασφάλιστοι και αδυνατούν να πληρώσουν.

8.       Όγδοος Άξονας : Η Διασφάλιση της Μετακίνησης για όλους

        Δωρεάν μετακίνηση με τις αστικές συγκοινωνίες για ανέργους και άτομα με ελάχιστο εισόδημα.
        Απαλλαγή από διόδια για κατοίκους τοπικών περιοχών (στις τοπικές μετακινήσεις και όταν δεν υπάρχει αξιόπιστο εναλλακτικό οδικό δίκτυο).
        Μείωση της τιμής των διοδίων στον μέγιστο εφικτό βαθμό.
 

Για το Σχέδιο Καταστατικού - Παρατηρήσεις και Προτάσεις B'




Σύντροφοι και συντρόφισες
Όπως ανέφερα και στη Ν.Ε. ο κανονισμός εκλογής οργάνων και αντιπροσώπων δεν μπορεί να καταρτίζεται συγκυριακά από το εκάστοτε απερχόμενο όργανο, αλλά πρέπει να είναι καταστατικός (να περιέχεται στο καταστατικό), ώστε να ακολουθεί τις αρχές του κόμματος και να είναι γνωστός στα μέλη. Το μόνο που μπορούν τα απερχόμενα όργανα να καθορίζουν, είναι το μέτρο αντιπροσώπευσης (για τις ΟΜ τον αριθμό των μελών της γραμματείας) ανάλογα με το πλήθος των μελών, τις δυνατότητες και τις συνθήκες.
Ο κανονισμός περιλαμβάνει και τον τρόπο εκλογής των οργάνων και το ζήτημα που πάει να καταστεί κυρίαρχο, δηλ. του «κεκτημένου δικαιώματος» των τάσεων να υποβάλλουν υποψηφιότητες με ξεχωριστή λίστα, ζήτημα για το οποίο έχω επιχειρηματολογήσει επαρκώς σε προηγούμενο σημείωμά μου «Για τις Αρχές Οργανωτικής Συγκρότησης και Λειτουργίας του ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ» το οποίο δημοσιεύτηκε και στην ΑΥΓΗ στις 19-4-13
Γιαυτό προτείνω συγκεκριμένο σχέδιο κανονισμού, για να συμπεριληφθεί στο υπό συζήτηση καταστατικό:

Σας επισυνάπτω λοιπόν το Β΄μέρος των προτάσεών μου για το καταστατικό, που αφορούν τον "Κανονισμό εκλογής οργάνων και αντιπροσώπων",
Το Α΄μέρος "ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟΥ Ά Μέρος" [μπορεί να διαβαστεί εδώ] και το προηγούμενο σχετικό σημείωμά μου που δημοσιεύτηκε στην ΑΥΓΗ στις 19-4-13 «Για τις Αρχές Οργανωτικής Συγκρότησης και Λειτουργίας του ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ» στο οποίο περιέχεται η επιχειρηματολογία μου για το ζήτημα των τάσεων και των λιστών [μπορεί να διαβαστεί εδώ].
Τούλα Καλογερά
------------------------------------------

ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟΥ                                                                           
Β' ΜΕΡΟΣ                                                                                                                     3-6-2013
                                                                                                                                      Τούλα Καλογερά



Κανονισμός εκλογής οργάνων και αντιπροσώπων

Α.   Δικαίωμα εκλέγειν και εκλέγεσθαι
1.       Το δικαίωμα του εκλέγειν και εκλέγεσθαι για τους αντιπροσώπους σε σώματα ή τα όργανα γενικά, έχουν όλα τα μέλη που έχουν εγγραφεί στις αντίστοιχες  ΟΜ τουλάχιστον 2 μήνες πριν από την διεξαγωγή του Συνεδρίου, της Συνδιάσκεψης ή της Συνέλευσης και είναι τακτοποιημένα οικονομικά.  Για το σκοπό αυτό δύο μήνες πριν από όλες τις εσωκομματικές εκλογικές διαδικασίες οι οργανώσεις του κόμματος ενημερώνουν τις καταστάσεις μελών τα οποία έχουν πλήρη δικαιώματα να εκλέγουν και να εκλέγονται και τις αποστέλλουν στην αρμόδια οργανωτική επιτροπή.
2.       Για την εκλογή όλων των οργάνων του Συνεδρίου (Πρόεδρος,   Κ.Ε.  και  Επ. Οικ. Ελέγχου),  το δικαίωμα του εκλέγεσθαι έχουν όλα τα μέλη του κόμματος ανεξάρτητα  αν είναι ή όχι αντιπρόσωποι. Ομοίως για την εκλογή της Ν.Ε όλα τα μέλη  των ΟΜ της Νομαρχιακής Οργάνωσης.
3.       Για την εκλογή της Π.Γραμμ. της Κ.Ε και της Γραμματείας της Ν.Ε. δικαίωμα εκλέγειν και εκλέγεσθαι έχουν μόνο τα μέλη του αντιστοιχου οργάνου (Κ.Ε. ή Ν.Ε.)
4.       Από το δικαίωμα του εκλέγεσθαι εξαιρούνται γενικά τα μέλη που έχουν ασυμβίβαστο που περιγράφεται σε παραπάνω διατάξεις (σύμβουλοι, συνεργάτες, υπάλληλοι, προμηθευτές)

Β.  Εφορευτική  Επιτροπή

1.       Οι εκλογές πραγματοποιούνται από Εφορευτική Επιτροπή (Ε.Ε.) που εκλέγεται από το αντίστοιχο σώμα(Συνέδριο, Συνδιάσκεψη, Συνέλευση) ή όργανο (Κ.Ε. ή Ν.Ε προκειμένου για εκλογή Π.Γ ή Γραμματείας). Διαίωμα συμμετοχής στην εκλογή της Ε.Ε. έχουν όλα τα μέλη με τους παραπάνω περιορισμούς των 1 και 3. Μέλος της Ε.Ε. δεν έχει δικαίωμα να είναι ταυτόχρονα υποψήφιος στις αντίστοιχες εκλογές.
2.       Η  Ε.Ε. παραλαμβάνει από το αρμόδιο όργανο την αλφαβητική κατάσταση των μελών που έχουν δικαίωμα ψήφου με σημείωση για τα μέλη που στερούνται το δικαίωμα εκλέγεσθαι όπως αναφέρεται παραπάνω και για τα μέλη  που έχουν  συμπληρώσει τον προβλεπόμενο και συνεχόμενο χρόνο θητειών στο συγκεκριμένο όργανο ή θέση. Επίσης παραλαμβάνει κατάσταση των μελών του απερχόμενου οργάνου με σημειωμένες τις θητείες (χρόνια) που έχει συνολικά ο καθένας στο όργανο αυτό. Φροντίζει για την σύνταξη των ψηφοδελτίων, σύμφωνα με τις κατατεθιμένες δηλώσεις υποψηφιοτήτων και αν χρειαστεί για την διευκόλυνση της διαδικασίας, χωρίζει πάντα αλφαβητικά τους ψηφοφόρους σε διαφορετικές κάλπες. Στο Συνέδριο οι ψηφοφόροι χωρίζονται σε κάλπες ανά περιοχή, για διευκόλυνση των συνέδρων από τις μακρυνότερες επαρχίες.
3.       Η Ε.Ε. είναι υπεύθυνη για την τήρηση των καταστατικών διατάξεων για τις εκλογές και στην έκδοση των αποτελεσμάτων, παίρνει υπ’όψη της,  τις πρόνοιες για την ποσόστωση των φύλων, την υποχρεωτική ανανέωση του οργάνου κατά 30%  αλλά και την αυξημένη πλειοψηφία των ¾ των ψηφισάντων που απαιτούνται για την εκλογή μέλους που έχει συμπληρώσει τις θητείες στο όργανο αλλά έχει ξαναθέσει υποψηφιότητα. Για το σκοπό αυτό αν δεν έχει εκλεγεί το προβλεπόμενο ποσοστό φύλου ή ανανέωσης, τότε αρχίζοντας από τους εκλεγμένους που έχουν πάρει τις λιγότερες ψήφους, εξαιρεί όσους απαιτούνται με βάση το φύλο ή τη θητεία στο απερχόμενο όργανο και εισάγει ισάριθμους κατά σειρά επιλαχόντες  που πληρούν τις ανάλογες προϋποθέσεις. Προηγείται η κλήρωση μεταξύ των ισοψηφούντων υποψηφίων.
4.       Μετά το πέρας των εκλογών και τη διαλογή των ψηφοδελτίων, συντάσσει πρακτικό εκλογής το οποίο μαζί με τα ψηφοδέλτια και την κατάσταση μελών υπογραμμένη από τους ψηφίσαντες, τα παραδίδει στο αμέσως παραπάνω όργανο. Αντίγραφο του πρακτικού εκλογής και της κατάστασης ψηφισάντων παραδίδει και στον/στην πλειοψηφούντα/σα, ο/η οποίος/α έχει και την ευθύνη της πρώτης συνεδρίασης του νέου οργάνου.
5.       Όλα τα μέλη που συμμετείχαν στην διαδικασία της ψηφοφορίας έχουν δικαίωμα ένστασης, την οποία καταθέτουν στην Ε.Ε.  το αργότερο 3 ημέρες μετά την ψηφοφορία. Η Ε.Ε. πρέπει να απαντήσει στις ενστάσεις εντός των επόμενων 5 ημερών από την κατάθεση της ένστασης.

Γ.    Αριθμός μελών των οργάνων και   Μέτρο αντιπροσώπευσης

Ο  αριθμός μελών των οργάνων και  το μέτρο αντιπροσώπευσης που υπολογίζεται πάντα στη βάση των ψηφισάντων και όχι των εγγεγραμμένων καθορίζεται ως εξής:
1.       Το μέτρο για την εκλογή των αντιπροσώπων για το Συνέδριο καθορίζεται από την απερχόμενη Κ.Ε.
2.       Το μέτρο για την εκλογή των αντιπροσώπων για τη Νομασχιακή Συνδιάσκεψη καθορίζεται από την απερχόμενη Ν.Ε.
3.       Ο αριθμός των μελών της Κ.Ε καθώς και  της  Ε.Ο.Ε  που πρόκειται να εκλεγούν καθορίζονται από το Συνέδριο
4.       Ο αριθμός των μελών της Ν.Ε που πρόκειται να εκλεγούν καθορίζονται από τη Νομαρχιακή Συνδιάσκεψη
5.       Ο αριθμός των μελών της Γραμματείας της ΟΜ απόφασίζεται από τη Συνέλευση
6.       Ο αριθμός των μελών της Π.Γραμμ. της Κ.Ε και της Γραμματείας της Ν.Ε. αποφασίζεται αντίστοιχα από την Κ.Ε και τη Ν.Ε.

Δ.  Τρόπος εκλογής των οργάνων

1.       Η εκλογή των όλων των οργάνων καθώς και των αντιπροσώπων γίνεται με μυστική ψηφοφορία και ενιαίο τρόπο
2.       Για την εκλογή όλων των οργάνων  καθώς και των αντιπροσώπων, ισχύει η ποσόστωση των φύλων αναλογικά και στη βάση των κατά περίπτωση εγγεγραμμένων μελών που έχουν δικαίωμα ψήφου στην εκλογική  διαδικασία.
3.       Οι κάθε είδους εκλογές αντιπροσώπων ή οργάνων γίνονται με ενιαίο ψηφοδέλτιο όπου τα ονόματα των υποψηφίων γράφονται με απόλυτη αλφαβητική σειρά.
4.       Εφόσον κάποιοι υποψήφιοι το επιθυμούν μπορούν να προσθέτουν στο όνομά τους την τάση ή πλατφόρμα με την οποία συμφωνούν ή συμμετέχουν
5.       Οι  σταυροί προτίμησης  που μπορούν να τίθενται αντιστοιχούν μέχρι και το ¼ (25%) των εκάστοτε εκλεγόμενων μελών του οργάνου ή προϋπολογιζόμενων να εκλεγούν αντιπροσώπων.
6.       Τα μονοπρόσωπα όργανα (Πρόεδρος, κόμματος από το Συνέδριο, Ο/Η γραμμ. από τη γραμματεία της Ν.Ε ή της γραμματείας της ΟΜ) εκλέγονται με απόλυτη πλειοψηφία του κάθε σώματος.

Ε.  Άκυρα ψηφοδέλτια

1.       Σε κάθε περίπτωση που παραβιάζεται η μυστικότητα της ψηφοφορίας
2.       Όταν οι σταυροί προτίμησης υπερβαίνουν το επιτρεπόμενο 25%, το οποίο μεταφράζεται αριθμητικά και ανακοινώνεται με ευθύνη της Ε.Ε.

ΣΤ.  Αντικατάσταση μέλους οργάνου ή αναπλήρωση αντιπροσώπου

1.       Σε οποιαδήποτε περίπτωση και για οποιοδήποτε λόγο αντικατάστασης μέλους οργάνου, η αντικατάσταση γίνεται στην πρώτη συνεδρίαση μετά την χηρεία της θέσης από τον πρώτο/η αναπληρωματικό/ή που προέκυψε από τις εκλογές αλλά και τηρουμένης πάντα της ποσόστωσης των φύλων και της υποχρεωτικής ανανέωσης του οργάνου κατά 30%  .
2.       Η  αναπλήρωση για οποιοδήποτε λόγο (η παραίτηση πρέπει να γίνεται εγγράφως) εκλεγμένου αντιπροσώπου γίνεται από τον πρώτο/η επιλαχόντα/σα σύμφωνα με το επικυρωμένο πρακτικό εκλογής και με τρόπο ώστε να μη διαταράσσεται η ποσόστωση των φύλων.


Κινητοποίηση γιατρών και εργαζομένων στα νοσοκομεία


Να σωθεί η Δημόσια Υγεία


Δευτέρα 3 Ιουνίου 2013

Καλά τα είπες Νίκο Βούτση, γιατί ανασκευάζεις;





(μιά σκέψη του Θανάση Κοντονάτσιου)
 
Αναχωρώντας σήμερα από το λιμάνι της Αίγινας είδα μια νεαρή κοπέλα του λιμενικού με ένα τεράστιο πιστόλι στη μέση της. Τι το χρειάζεται άραγε;
Ο Νίκος Βούτσης είπε για την οπλοφορία κάτι(*) το οποίο σκέφτονται ενδόμυχα πάρα πολλές χιλιάδες πολιτών. Αμέσως μετά τις, αναμενόμενες, αντιδράσεις της δεξιάς, κύκλοι του ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ αλλά και ο ίδιος ο Νίκος Βούτσης έσπευσαν να διορθώσουν ή να ανασκευάσουν ό,τι ειπώθηκε.
Αυτό το καταστροφικό σύνδρομο ενοχής και φόβου που σε πολλές περιπτώσεις βλέπουμε να κατατρέχει τον ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ δεν βοηθά ούτε το υπό ίδρυση νέο κόμμα ούτε και κανέναν άλλο. 
Όταν λέει κανείς κάτι που είναι εξόφθαλμα σωστό, καλό είναι να διατηρεί την θέση του ήρεμα και αθόρυβα, χωρίς διορθωτικά βηματάκια προς τα πίσω. Αυτό είναι το πρέπον και αυτό μας αξίζει. Οτιδήποτε άλλο υποσκάπτει την αξιοπιστία της αριστεράς και είναι εξαιρετικά ωφέλιμο -και το χειρότερο: διασκεδαστικό- στους αντιπάλους της!


(*) «Είμαι θετικός σε μια συζήτηση στο να απαγορευτεί γενικώς η οπλοφορία στην Κοινωνία. Το να λέμε μόνο για τους βουλευτές και να έχει (όπλο) ο τελευταίος μπάτσος, μπράβος και οτιδήποτε κυκλοφορεί στην χώρα, την επικινδυνότητα για τον απλό πολίτη, δυστυχώς την μειώνουμε κατ’ ελάχιστον»