Πέμπτη 13 Φεβρουαρίου 2014




 Το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη αναλαμβάνει ρόλο Υπουργείου Παιδείας;

Με ιδιαίτερη ανησυχία πληροφορηθήκαμε πως κλιμάκιο από το αστυνομικό τμήμα της Αγίας Παρασκευής επισκέφτηκε τις προηγούμενες ήμερες νηπιαγωγεία και δημοτικά της περιοχής, ζητώντας καταγραφή προβλημάτων και τηλέφωνα εκπαιδευτικών. Αντίστοιχες επισκέψεις πρα­γματοποιήθηκαν από αστυνομικούς και σε άλλα σχολεία της Αθήνας, όπως στη Καλλιθέα.

Σύμφωνα με σχετικό έγγραφο που έδειξε αστυνομικός σε Διευθυντή σχολείου, ζητείται στο πλαίσιο «επαφών με αρμόδιους σχολικούς φορείς» να γίνουν «προσωπικές επαφές-συναντήσεις με τους Διευθυντές των σχολείων με σκοπό την καταγραφή υφιστάμενων προβλημάτων και αναγκών (!) κατά τη λειτουργία των σχολείων, καθώς και τη συλλογή τυχόν αιτημάτων αρμο­διότητας του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη και της Αστυνομίας ειδικότερα...».

Τα ερωτήματα που ανακύπτουν είναι μεγάλα.

Τι είδους ακριβώς υφιστάμενα προβλήματα και ανάγκες υπάρχουν στις σχολικές μονάδες, ειδι­κά κατά την διάρκεια λειτουργίας των σχολείων, που εμπίπτουν της αρμοδιότητας του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη και ειδικότερα χρήζουν της συνδρομής της Αστυνο­μίας;

Ποια είναι τα αιτήματα που είναι υποχρεωμένοι οι Διευθυντές σχολείων να διατυπώσουν απ' ευθείας στην Αστυνομία, με πρωτοβουλία αυτής, χωρίς να έχουν προκύψει καταφανώς εκείνοι οι λόγοι για τους οποίους θα ζητούνταν η συνδρομή της;

Ο ρόλος του Υπουργείου Παιδείας και των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης καταργείται και αντικα­θίσταται από το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη;

Με ποιο δικαίωμα η ΓΑΔΑ ζητά από τα κατά τόπους Αστυνομικά Τμήματα «την πλήρη κατα­γραφή των σχολείων και την σύνταξη εμπεριστατωμένων αναφορών» μετατρέποντας μάλιστα σε ρουφιάνους τους Διευθυντές των σχολείων;

Θεωρούμε απαράδεκτη και άκρως ανησυχητική την παρέμβαση της αστυνομίας μέσα στα σχολεία, πρακτική που θυμίζει άλλες εποχές.

Οι αντιδημοκρατικές εκτροπές που επιχειρεί να επιβάλλει η μνημονιακή κυβέρνηση πάνω στην χειμαζόμενη ελληνική κοινωνία δεν αφήνουν έξω ούτε τα σχολεία, βάζοντας στο στόχαστρο ακόμα και αυτή την ευαίσθητη παιδική ηλικία.
12/02/2014
Το Συντονιστικό Ο.Μ. ΣΥΡΙΖΑ
Αγίας Παρασκευής

Δευτέρα 3 Φεβρουαρίου 2014

ΒΙΟ.ΜΕ. - Γυρίζουμε το γρανάζι όλοι μαζί




Εμείς οι εργάτες της ΒΙΟ.ΜΕ. εγκαταλειμμένοι από την εργοδοσία που μας χρωστάει τεράστια ποσά - δεδουλευμένα και υπερήμερα- αποφασίσαμε να κρατήσουμε το εργοστάσιο και να επιβιώσουμε, κόντρα σε αυτό που επιβάλουν οι καιροί της καπιταλιστικής κρίσης και των αντεργατικών μέτρων.
Μέσα από διαδικασίες άμεσης δημοκρατίας και πλήρους οριζοντιότητας , προσπαθούμε δυο-μισή χρόνια τώρα (και ενώ όλη η κοινωνία υποφέρει ) να κρατηθούμε ζωντανοί, δυνατοί , με πλήρη ενέργεια και μακριά από τον φόβο της κατάθλιψης. Αποφασίσαμε μέσα σε αυτό το εργοστάσιο που έχουμε κατειλημμένο να κάνουμε αυτό που κυβερνώντες, καθεστωτικά ΜΜΕ και τα τσιράκια τους, θέλουν να πείσουν την εργατική τάξη πως είναι αδύνατο. Καταφέρνουμε να επιβιώσουμε και παράλληλα να επιβάλουμε μια λύση, για την επαναλειτουργία του εργοστασίου κάτω από εργατικό έλεγχο της παραγωγής και αυτό-διεύθυνση μέσα από την συνέλευση των εργαζομένων.

Σε αλλεπάλληλες συναντήσεις με το υπουργείο εργασίας, και με τον καθημερινό μας αγώνα, καταφέραμε να προωθήσουμε μια λύση που μας επιτρέπει να το κάνουμε πράξη . Σήμερα ζητάμε την υποστήριξη συνανθρώπων μας που έτσι κι αλλιώς είναι δίπλα μας από την πρώτη στιγμή και μας δίνουν κουράγιο να συνεχίσουμε.

Ζητάμε την υπογραφή σας για την στήριξη στον αγώνα που δίνουμε μαζί.
Ζητάμε  με την υπογραφή σας να γίνετε "Αλληλέγγυος υποστηρικτής -τρια" *για να έχει η πλειοψηφία της κοινωνίας την ευκαιρία να συμμετέχει στις δημοκρατικές  διαδικασίες λειτουργίας του εργοστασίου. Ζητάμε να γίνεται συμμέτοχοι στο άνοιγμα του δρόμου για να περάσουν τα εργοστάσια στα χέρια των εργατών, για μια κοινωνία χωρίς αφεντικά και εκμετάλλευση.

 Αγωνιστικά οι εργαζόμενοι της ΒΙΟ.ΜΕ.

 ---
*Τι είναι "Αλληλέγγυος υποστηρικτής -τρια":

Στα πλαίσια της συνεχούς επαφής με όλα τα κομμάτια της κοινωνίας, ο συνεταιρισμός της ΒΙΟΜΕ αναγνωρίζει στο νέο καταστατικό του το ρόλο του «αλληλέγγυου υποστηρικτή», που με μία μικρή συνδρομή, ανταλλάξιμη με προϊόντα του εργοστασίου, έχει δικαίωμα να ενημερώνεται για κάθε εξέλιξη, τόσο στον αγώνα όσο και στην παραγωγή, να παρακολουθεί και να παρεμβαίνει στις ανοιχτές συνελεύσεις του συνεταιρισμού και να συνδιαμορφώνει την εξέλιξη του εγχειρήματος με το δικαίωμα συμβουλευτικής ψήφου. Χτίζεται έτσι μία γέφυρα ανάμεσα στον εργατικό και τον κοινωνικό έλεγχο της παραγωγής, και δίνεται η δυνατότητα σε όλους μας να συμμετάσχουμε ενεργά στο σημαντικότερο εγχείρημα εργατικής αυτοδιεύθυνσης στη χώρα μας.

Τι ορίζει το καταστατικό της Σ.Ε.Βιο.Με. για τους/τις "Αλληλέγγυους Υποστηρικτές-τριες":

Φυσικά πρόσωπα ανεξαρτήτως φύλου, εθνικότητας και θρησκείας που συμφωνούν και εμπνέονται από τις αρχές της ΚΟΙΝ.Σ.ΕΠ. και που επιθυμούν – χωρίς να είναι μέλη - να συμβάλλουν στην επίτευξη των σκοπών της, όπως αυτοί προσδιορίζονται στο παρόν καταστατικό, μπορούν να συμμετέχουν ως αλληλέγγυοι φίλοι – υποστηρικτές του εγχειρήματος. Για την απόκτηση της ως άνω ιδιότητας απαιτείται υποβολή γραπτής ή ηλεκτρονικής αίτησης προς τη διοικούσα επιτροπή και αποδοχή της από τη γενική συνέλευση. Οι αλληλέγγυοι φίλοι – υποστηρικτές του εγχειρήματος υποστηρίζουν τις δράσεις της ΚΟΙΝ.Σ.ΕΠ.  προσφέροντας εθελοντικά γνώσεις, πληροφορίες, οικονομική ενίσχυση, ή όποια άλλη ενέργεια ή υλικό συμβάλλει προς την επίτευξη των σκοπών της. Προβλέπεται υποχρέωση καταβολής μηνιαίας συνδρομής ως εξής : γενική συνδρομή ύψους 3€ και μειωμένη συνδρομή ύψους 1,5 € για ανέργους, πολύτεκνους, τρίτεκνους και φοιτητές. Η συνδρομή ανταποκρίνεται σε προϊόντα της ΚΟΙΝ.Σ.ΕΠ. Μόνη η μη καταβολή της συνδρομής, εφόσον αυτή οφείλεται σε πραγματική οικονομική αδυναμία που γνωστοποιείται στη διοικούσα επιτροπή, δεν οδηγεί στην απώλεια της ιδιότητας και των δικαιωμάτων του αλληλέγγυου φίλου – υποστηρικτή του εγχειρήματος, εκτός αν άλλως αποφασίσει η Γενική Συνέλευση. Οι αλληλέγγυοι φίλοι – υποστηρικτές μπορούν και ενθαρρύνονται να παρακολουθούν τις Γενικές Συνελεύσεις της ΚΟΙΝ.Σ.ΕΠ. έχοντας δικαίωμα λόγου και συμβουλευτικής ψήφου. Δικαιούνται να ενημερώνονται για τα πεπραγμένα της ΚΟΝ.Σ.ΕΠ. τους ετήσιους οικονομικούς ισολογισμούς, τις αλλαγές στο Καταστατικό και κάθε άλλη σημαντική εξέλιξη. Υπεύθυνη για την ενημέρωση τους, όπως και για κάθε απόφαση σχετική με την κατάστασή τους, τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις τους, πέραν των οριζομένων στην παρούσα παράγραφο, είναι η Γενική Συνέλευση.

Εγγραφές συμπληρώνοντας τα παρακάτω στοιχεία στο protbiometal@gmail.com  & viomesynergatiki@yahoo.gr

Ονοματεπώνυμο
Ιδιότητα (πχ. άνεργος-η, ιδ.υπάλληλος κτλ)
Ηλεκτρονική διεύθυνση
Τηλέφωνο και διεύθυνση
ή/και στο τηλέφωνο 2313 031 154

Υγεία: Η απάντηση του ΣΥΡΙΖΑ


μας ψεκάζουνε

diaforetiko.gr : chomsky ΝΟΑΜ ΤΣΟΜΣΚΙ: Με δέκα τεχνικές ελέγχουν το μυαλό μας!!!

ΑΠΟΛΥΤΗ ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΣΗ ΜΑΖΩΝ
Ο Αμερικανός ακαδημαϊκός και στοχαστής, Νόαμ Τσόμσκι, αναλύει τις δέκα τεχνικές για τη χειραγώγηση της κοινής γνώμης. Το κείμενο αποτελεί μέρος μιας συλλογής συνεντεύξεων του Ν.Τσόμσκι, όπου ο κορυφαίος διανοητής διαπιστώνει διεισδυτικές παρατηρήσεις για τους θεσμούς που διαμορφώνουν τη σκέψη του κοινού και οι οποίοι βρίσκονται στην υπηρεσία της ισχύος και του κέρδους.
diaforetiko.gr : noam chomsky propaganda and control ΝΟΑΜ ΤΣΟΜΣΚΙ: Με δέκα τεχνικές ελέγχουν το μυαλό μας!!!
1. Η τεχνική της διασκέδασης
Πρωταρχικό στοιχείο του κοινωνικού ελέγχου, η τεχνική της διασκέδασης συνίσταται στη στροφή της προσοχής του κοινού από τα σημαντικά προβλήματα και από τις μεταλλαγές που αποφασίστηκαν από τις πολιτικές και οικονομικές ελίτ, με ένα αδιάκοπο καταιγισμό διασκεδαστικών και ασήμαντων λεπτομερειών.
Η τεχνική της διασκέδασης είναι επίσης απαραίτητη για να αποτραπεί το κοινό από το να ενδιαφερθεί για ουσιαστικές πληροφορίες στους τομείς της επιστήμης, της οικονομίας, της Ψυχολογίας, της Νευροβιολογίας και της Κυβερνητικής. «Κρατήστε αποπροσανατολισμένη την προσοχή του κοινού, μακριά από τα αληθινά κοινωνικά προβλήματα, αιχμαλωτισμένη σε θέματα χωρίς καμιά πραγματική σημασία.
Κρατήστε το κοινό απασχολημένο, απασχολημένο, απασχολημένο, χωρίς χρόνο για να σκέφτεται· να επιστρέφει κανονικά στη φάρμα με τα άλλα ζώα». Απόσπασμα από το Όπλα με σιγαστήρα για ήσυχους πολέμους.
2 . Η τεχνική της δημιουργίας προβλημάτων, και στη συνέχεια παροχής των λύσεων
Αυτή η τεχνική ονομάζεται επίσης «πρόβλημα-αντίδραση-λύση». Πρώτα δημιουργείτε ένα πρόβλημα, μια «έκτακτη κατάσταση» για την οποία μπορείτε να προβλέψετε ότι θα προκαλέσει μια συγκεκριμένη αντίδραση του κοινού, ώστε το ίδιο να ζητήσει εκείνα τα μέτρα που εύχεστε να το κάνετε να αποδεχτεί.
Για παράδειγμα: αφήστε να κλιμακωθεί η αστική βία, ή οργανώστε αιματηρές συμπλοκές, ώστε το κοινό να ζητήσει τη λήψη μέτρων ασφαλείας που θα περιορίζουν τις ελευθερίες του.
Ή, ακόμη: δημιουργήστε μια οικονομική κρίση για να κάνετε το κοινό να δεχτεί ως αναγκαίο κακό τον περιορισμό των κοινωνικών δικαιωμάτων και την αποδόμηση των δημοσίων υπηρεσιών.
3. Η τεχνική της υποβάθμισης
Για να κάνει κάποιος αποδεκτό ένα απαράδεκτο μέτρο, αρκεί να το εφαρμόσει σταδιακά κατά «φθίνουσα κλίμακα» για μια διάρκεια 10 ετών. Μ’ αυτόν τον τρόπο επιβλήθηκαν ριζικά νέες κοινωνικο-οικονομικές συνθήκες (νεοφιλελευθερισμός) στις δεκαετίες του 1980 και 1990.
Μαζική ανεργία, αβεβαιότητα, «ευελιξία», μετακινήσεις, μισθοί που δεν διασφαλίζουν πια ένα αξιοπρεπές εισόδημα· τόσες αλλαγές, που θα είχαν προκαλέσει επανάσταση, αν είχαν εφαρμοστεί αιφνιδίως και βίαια.
4. Η στρατηγική της αναβολής (Σαλαμοποιήση)
Ένας άλλος τρόπος για να γίνει αποδεκτή μια αντιλαϊκή απόφαση είναι να την παρουσιάσετε ως «οδυνηρή αλλά αναγκαία», αποσπώντας την συναίνεση του κοινού στο παρόν, για την εφαρμογή της στο μέλλον. Είναι πάντοτε πιο εύκολο να αποδεχτεί κάποιος αντί μιας άμεσης θυσίας μια μελλοντική. Πρώτα απ’όλα, επειδή η προσπάθεια δεν πρέπει να καταβληθεί άμεσα.
Στη συνέχεια, επειδή το κοινό έχει πάντα την τάση να ελπίζει αφελώς ότι «όλα θα πάνε καλύτερα αύριο» και ότι μπορεί, εντέλει, να αποφύγει τη θυσία που του ζήτησαν. Τέλος, μια τέτοια τεχνική αφήνει στο κοινό ένα κάποιο χρονικό διάστημα, ώστε να συνηθίσει στην ιδέα της αλλαγής, και να την αποδεχτεί μοιρολατρικά, όταν κριθεί ότι έφθασε το πλήρωμα του χρόνου για την τέλεσή της.
5 . Η στρατηγική του να απευθύνεσαι στο κοινό σαν να είναι μωρά παιδιά
Η πλειονότητα των διαφημίσεων που απευθύνονται στο ευρύ κοινό χρησιμοποιούν έναν αφηγηματικό λόγο, επιχειρήματα, πρόσωπα και έναν τόνο ιδιαιτέρως παιδικό, εξουθενωτικά παιδιάστικο, σαν να ήταν ο θεατής ένα πολύ μικρό παιδί ή σαν να ήταν διανοητικώς ανάπηρος.
Όσο μεγαλύτερη προσπάθεια καταβάλλεται να εξαπατηθεί ο θεατής, τόσο πιο παιδιάστικος τόνος υιοθετείται από τον διαφημιστή. Γιατί; «Αν [ο διαφημιστής] απευθυνθεί σε κάποιον σαν να ήταν παιδί δώδεκα ετών, τότε είναι πολύ πιθανόν να εισπράξει, εξαιτίας του έμμεσου και υπαινικτικού τόνου, μιαν απάντηση ή μιαν αντίδραση τόσο απογυμνωμένη από κριτική σκέψη, όσο η απάντηση ενός δωδεκάχρονου παιδιού». Απόσπασμα από το «Όπλα με σιγαστήρα για ήσυχους πολέμους».
6 . Η τεχνική του να απευθύνεστε στο συναίσθημα μάλλον παρά στη λογική
Η επίκληση στο συναίσθημα είναι μια κλασική τεχνική για να βραχυκυκλωθεί η ορθολογιστική ανάλυση, επομένως η κριτική αντίληψη των ατόμων. Επιπλέον, η χρησιμοποίηση του φάσματος των αισθημάτων επιτρέπει να ανοίξετε τη θύρα του ασυνείδητου για να εμφυτεύσετε ιδέες, επιθυμίες, φόβους, παρορμήσεις ή συμπεριφορές…
7. Η τεχνική του να κρατάτε το κοινό σε άγνοια και ανοησία
Συνίσταται στο να κάνετε το κοινό να είναι ανίκανο να αντιληφθεί τις τεχνολογίες και τις μεθοδολογίες που χρησιμοποιείτε για την υποδούλωσή του. «Η ποιότητα της εκπαίδευσης που παρέχεται στις κατώτερες κοινωνικές τάξεις πρέπει να είναι πιο φτωχή, ώστε η τάφρος της άγνοιας που χωρίζει τις κατώτερες τάξεις από τις ανώτερες τάξεις να μη γίνεται αντιληπτή από τις κατώτερες». Απόσπασμα από το «Ὀπλα με σιγαστήρα για ήσυχους πολέμους».
8. Η τεχνική του να ενθαρρύνεις το κοινό να αρέσκεται στη μετριότητα
Συνίσταται στο να παρακινείς το κοινό να βρίσκει «cool» ό,τι είναι ανόητο, φτηνιάρικο και ακαλλιέργητο.
9. Η τεχνική του να αντικαθιστάς την εξέγερση με την ενοχή
Συνίσταται στο να κάνεις ένα άτομο να πιστεύει ότι είναι το μόνο υπεύθυνο για την συμφορά του, εξαιτίας της διανοητικής ανεπάρκειάς του, της ανεπάρκειας των ικανοτήτων του ή των προσπαθειών του. Έτσι, αντί να εξεγείρεται εναντίον του οικονομικού συστήματος, απαξιώνει τον ίδιο τον εαυτό του και αυτο-ενοχοποιείται, κατάσταση που περιέχει τα σπέρματα της νευρικής κατάπτωσης, η οποία έχει μεταξύ άλλων και το αποτέλεσμα της αποχής από οποιασδήποτε δράση. Και χωρίς τη δράση, γλιτώνετε την επανάσταση!
10. Η τεχνική του να γνωρίζεις τα άτομα καλύτερα από όσο γνωρίζουν τα ίδια τον εαυτό τους
Στη διάρκεια των τελευταίων πενήντα ετών, οι κατακλυσμιαία πρόοδος της επιστήμης άνοιξε μια ολοένα και πιο βαθειά τάφρο ανάμεσα στις γνώσει του ευρέως κοινού και στις γνώσεις που κατέχουν και χρησιμοποιούν οι ιθύνουσες ελίτ.
Χάρη στη Βιολογία, τη Νευροβιολογία και την εφαρμοσμένη ψυχολογία, το «σύστημα» έφτασε σε μια εξελιγμένη γνώση του ανθρώπινου όντος, και από την άποψη της φυσιολογίας και από την άποψη της ψυχολογίας.
Το σύστημα έφτασε να γνωρίζει τον μέσο άνθρωπο καλύτερα απ’ όσο γνωρίζει ο ίδιος τον εαυτό του. Αυτό σημαίνει ότι στην πλειονότητα των περιπτώσεων, το σύστημα ασκεί έναν πολύ πιο αυξημένο έλεγχο και επιβάλλεται με μια μεγαλύτερη ισχύ επάνω στα άτομα απ’ όσο τα άτομα στον ίδιο τον εαυτό τους.
Και όμως για να καταρρεύσουν όλα αυτά αρκεί μια στιγμή αφύπνισης. Το “κόκκινο χάπι” που έλεγε ο Μορφέας στόν Νέο στην ταινία Μatrix. Αν υπάρξει έστω μια φευγαλέα στιγμή αφύπνισης όλο το οικοδόμημα καταστρέφεται και πέφτει όπως μια κουρτίνα, και το κυριότερο η κουρτίνα αυτή δεν μπορεί να αναρτηθεί ξανά. Για αυτό σας παρουσιάζουμε τις 10 τεχνικές, μόλις τις παρατηρήσετε ότι συμβαίνουν γύρω σας και εφαρμόζονται κάθε μέρα, η αφύπνιση έρχεται νομοτελειακά. Για όποιον θέλει περισσότερη αφύπνιση ας διαβάσει το “σπήλαιο του Πλάτωνα” και θα ξημερώσει ένας καινούριος κόσμος.

Κυριακή 2 Φεβρουαρίου 2014

Δεν πρόκειται να συνηθίσουμε, δεν πρόκειται να φοβηθούμε




Δεν πρόκειται να συνηθίσουμε, δεν πρόκειται να φοβηθούμε
της Δανάης Λιοδάκη - Αρχιτεκτονική, Νεολαία ΣΥΡΙΖΑ

Έχω την αίσθηση ότι την πιο χαρακτηριστική και αποκαλυπτική, μέσα από το συμβολισμό της, δήλωση για τον πνιγμό των 12 μεταναστών-ριων στο Φαρμακονήσι την ακούσαμε δια στόματος Πρετεντέρη («πέθαναν προφανώς αφού καβάλησαν μια βάρκα στο Αιγαίο»), καθώς και από τον υπουργό Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη («άλλοι σώθηκαν, άλλοι πέθαναν»). Οι πρόσφυγες που αναγκάζονται να εγκαταλείψουν τις χώρες προέλευσής τους περνάνε με αυτές τις δηλώσεις στη σφαίρα του εν δυνάμει νεκρού. Η επιλογή τους είναι λογικό να τους οδηγήσει στο θάνατο, επομένως η ζωή τους ίσως να μην είναι και τόσο άξια να βιωθεί. Ταυτόχρονα, η απάντηση για το πώς θα εξασφαλίσουμε την ασφάλεια της ζωής μας δίνεται και δίνεται καθημερινά, και είναι απλή: μην καβαλάτε βάρκες στο Αιγαίο, μην έρχεστε σε επαφή με τοξικοεξαρτημένους και εξαθλιωμένους καθώς αποτελούν υγειονομική βόμβα, βοηθείστε μας να πιάσουμε τους τρομοκράτες, μην υπερασπίζεστε τα δικαιώματά σας, μη διαμαρτύρεστε για την καταστροφή, με ωριμότητα και εγκαρτέρηση δεχτείτε την επίθεση και κλειστείτε σπίτια σας.

Oι φοιτητές και οι φοιτήτριες που συμμετέχουμε στην Aριστερή Eνότητα σήμερα βρεθήκαμε για άλλη μία φορά στο δρόμο, σε μια συμβολική διαμαρτυρία στο γραφείου του υπουργού Βαρβιτσιώτη για τους πνιγμούς της προηγούμενης εβδομάδας και σε μία προσπάθεια να πούμε και πάλι το αυτονόητο: δε θα εξοικειωθούμε με το θάνατο και τους αυτουργούς του. Δε θα μάθουμε να μην μας αφορούν οι νεκροί στο Αιγαίο και τον Έβρο. Δεν θα καταλάβουμε ούτε θα συμμεριστούμε τη φυσικότητα και την απλότητα με την οποία η κυβέρνηση κατατάσσει τους ανθρώπους στους εν δυνάμει νεκρούς.

Για την αδυναμία μας να ασπαστούμε τον κοινωνικό κανιβαλισμό βρεθήκαμε απέναντι στη σκληρή και αναίτια καταστολή του κράτους. Το σύνολο σχεδόν όσων συμμετείχαμε στον ακτιβισμό βρεθήκαμε στη ΓΑΔΑ, ενώ ένας σύντροφός μας, ο Νώντας Φλώρος, οδηγείται στον εισαγγελέα. Γιατί δεν έπρεπε να ακούσει κανείς για το Φαρμακονήσι, παρά μόνο ό, τι λέγεται από τον Πρετεντέρη, τον Βαρβιτσιώτη και τα κυρίαρχα μέσα. Γιατί η αλληλεγγύη που εκφράσαμε στους πρόσφυγες που διασώθηκαν και σε όλους τους μετανάστες φαίνεται να μη μπορεί να χωρέσει στο κοινωνικό μοντέλο που θέλουν να επιβάλουν. Λογικό, καθώς η παραμικρή αμφισβήτηση του κυρίαρχου ανοίγει μεγάλες ρωγμές στην αφήγησή τους. Όπως φαίνεται, γίνεται προσπάθεια να εμπεδωθεί με κάθε τρόπο ότι η διαμαρτυρία και η αντίσταση δε μπορούν να εκφράζονται στο δημόσιο χώρο και λόγο. Το έχουμε καταλάβει τα τελευταία χρόνια: βρισκόμαστε απέναντι σε μία άτεγκτη κυβέρνηση μηδενικής ανοχής, που ζει στην ψευδαίσθηση της εξάντλησης της δικής της επταετίας.

Δυστυχώς γι΄ αυτούς, το μόνο που δεν κατάφεραν σήμερα είναι να μας τρομοκρατήσουν. Γιατί όσο βαθαίνει η επίθεση και ο αυταρχισμός, τόσο μας πείθουν ότι δεν μπορούμε να ζήσουμε αλλιώς, παρά ανοίγοντας δρόμους πλατιούς ενάντια στο σκότος. Εξάλλου το πιο περίεργο με την ιδέα της αντίστασης, είναι ότι δε μπορεί να καμφθεί από μία σύλληψη ή από 48 προσαγωγές. Αντίθετα δυναμώνει. Θα ξανασυναντηθούμε λοιπόν από αύριο στους δρόμους, μαζί με το Νώντα και όσους προσήχθησαν. Ας ετοιμαστεί η κυβέρνηση για την επόμενη απόπειρα τρομοκράτησής μας. Ας ετοιμαστεί για την επόμενη αποτυχημένη απόπειρά να μας συνηθίσει να ζούμε χωρίς ελευθερία. Μπορεί να μας βρει αύριο στο Κερατσίνι.